Mutasd

>> Egyéb2025-11-17

Történt, hogy már évek óta zavart jó pár dolog az autó belsejében. Főként a kiült, ráncos vezetőülés, a kifakult hátsó fejtámlák. Miután lemaradtam az új ülőpárna beszerzéséről, bontott jobb egyes ülésből terveztem javítani. Végül többszöri nekibuzdulás után találtam egy jó állapotú az eredetivel anyaghelyes szövetszettet. Egyáltalán nem egyszerű dolog. Valamelyik bontóban ezeket azonnal kidobják.

Utánanéztem hogyan kell rendesen vizesen tisztítani a padlószőnyeget, üléshuzatot, vettem pár anyagot, eszközt és nekiláttam. Ami elkészült:

Vezetőülés üléspárna, ülőlap rugó jobb egyről, huzat a bontott vezető oldalról, 4mm szivaccsal emelve a rugó felett, állítható deréktámasz megjavítva bontott alkatrészekből, extra 15mm-es szivaccsal deréknál megtámasztva (ehhez ki se kellene szerelni az ülést), sok helyen anti-squeak szalaggal kezeltem (érdekes, hogy a PU minden sima felületen nyikorog)
Hátsó fejtámlák festéssel javítva, a bontottakat használtam fel
Az elsőkre a bontottak kerültek, nem fakultak semmit
Első ülések külső-felső sarkát festéssel javítottam
Hátsó pad felső éle festéssel javítva
Hátsó ülőpad patentek bekerültek végre, az sem fog zörögni
Jobb B-oszlop zörgés elhárítva
Padlószőnyeg mélytisztítás
Üleshuzat mélytisztítás
Kalaptartó tisztítása és a féklámpa elsárgult fedelének felújítása

A nyáron valamikor kapott két új hangszórót az első ajtókba (pár hónapon belül mindkettő oldalon feladták a harcot) és egy bal első ablakemelő motort.

Sok meló volt, de messze jobb lett mint amire számítottam. 10 évet simán letagadhat a 15-ből.

Már ehhez is konyítok.
321300km