146 1.6 Twin Spark - főkép

Blog

2024-03-18
Pár dolog a hétköznapi történésekben...

Tünet hogy bizonyos fordulatnál rángatta magát az autó és hogy hidegindítás után másodszor indult el. Tankban a szűrőt kitakarítottam, sok kosz nem volt benne. Az autó alján lévő üzemanyag szűrőt kicseréltem újra. Ott a rámenő csatlakozó eltört így azt ki kellett cserélnem másikra. Motortér Tovább »

2023-12-18
Téliről télire, olajcsere és egyéb apróságok

Érződött hogy valamelyik fék picit fog, a felni melegedés elárulta hogy a bal hátsóval lesz a gond, minimálisan felmelegedett a felni. Szétszedtem a féknyerget és már látszott hogy miért nem tud vissza engedni. Komplett belsőt cseréltem új tömítésekkel együtt. Új fékbetéteket is kapott hátul mind a Tovább »

2023-08-16
Alfissimo! 😀

Idei Alfacity , mi is belekerültünk egy kép erejéig 😊 Tovább »

2023-07-11
Alfacity 2023.07.08

. Tovább »

2023-05-02
Kerékcsere

Kerékcsere, autómosás, belső takarítás, ülések ápolása Tovább »

Autó adatlap

  • Típus:146 1.6 Twin Spark
     Mindent erről a típusról
     Tagok, akik birtokolják a típust
  • Évjárat:2000
  • Színe:Zöld
  • Jellemzők:
    Forgalmi alapján 2000-es évjáratú, akkor került forgalomba Magyarországon. 1.6 TS 120Le. Gyártási ideje: 1999.12.29. A szervizkönyvben bejegyezve hogy 1 éves korában motor csere volt. Utána már nem vezették. 2016. Szeptember 18.-án vásároltam Hatvan térségében magán személytől. Akadt probléma vele, törni nem törték, hengerfej hibával javítottak, ami úgy tűnt jó lett, + kipufogó nem volt rendesen össze rakva a katalizátornál ezért szakadt hangal hoztuk haza. 2016. Okt. 20.án lejárt a műszakija. Átesett egy felújításon, 2017. Március 14.én sikeressen műszakizott. Mentem vele 1000km-ert, hengerfejes lett ismét, mint az előző tulajnál. Úgy hogy nem bírt sokat az a javítás. Hideg indítás se ment elsőre, úgy hogy sokminden cserélve lett. Facelift előtti verziósra lett átalakítva, mivel ilyen volt és ez jobban bejön mint a műanyag fedeles verzió. Cserélve lett a hengerfej, szívó rendszer, üzemanyag rendszer végig - így két szűrős lett, injektorok, motor kábelezés, motor vezérlő és hozzá tartozó zárak és egyéb apróságok még.
    Azóta rendben van minden, megjártuk Horvátországot, szépen teljesített, probléma mentesen, élvezetes volt vezetni.
  • Extrák:
    -ködlámpa
    -elektromos lámpa magasság állítás
    -4 tárcsa fék (elől hűtőt)
    -ABS
    -kormány szervo rásegítés
    -kormány magasság állítás
    -központi zár
    -immobiliser
    -6 db hangszóró
    -automata klíma
    -fűthető elektromos tükrök
    -két első elektromos ablak
    -utas és vezető oldali légzsák
    -vezetőülés magasság állítás
    -4 db fejtámla
    -ajtó nyitás visszajelző
    -pótféklámpa
    -hátsó ablaktörlő
    -hátsó ablakszál fűtés
    -vonóhorog

    Utólagos extrák:

    -4 db egyedi plüssös szőnyeg nyárra
    -4 db eredeti gumi taposó télre
    -mérőórák (voltmérő, olaj hőfok és olaj nyomás mérő)
    -gyári MOMO bőr ülés szett (ülések - ajtó kárpitok - műszerfal betétek)
    -ülésfűtés a két első ülésben
    -univerzális kartámasz
    -15"-s alufelnik nyárra (155)
    -15"-s alufelnik télre (155)
    -Mélynyomó és erősítő a csomiban. MAC AUDIO
    -4 db hangszórók a 4 ajtóban (16,5cm) MAC AUDIO
    - "ti" kipufogó vég
    - saját készítésű fa kormány
    - saját készítésű váltó körüli faberakás
    -középkonzol sajátos színben

    Később: előre 'ti' nagy fékek
  • Egyéb:
    -1 kg-os tűzoltó készülék a csomagtartóban

Fotóalbum