Mutasd

>> Szerviz2020-04-25

2020 Március 13.-án megcsináltam a vezérlés cserét. Semmi különös, jól szerelhető, szinte teljesen ugyanaz mint a régebbi dizelek vezérlése.

>> Tuning és extra2020-04-25

Tegnap megkapta Juliskám az állítható futóművet. Az elsők beszerelése fél óra, a hátsók kicsit macerásabbak eléggé szét kell bontani. -30 és -70mm közt lehet állítani. A lengéscsillapítók keménysége 25 fokozatban állíthatóak, ezeket még kisérleteznem kell.

>> Szerviz2020-02-27

Február 22.-én elkészült a karosszéri javítás. Szerencsére a vázban semmi kár nem keletkezett, csak a csomagtértető és a lámpasarok sérült és a lökhárító alatti ütközés elnyelő!

 
>> Tuning és extra2020-02-27

23.-án végre eljutottam Dunaújvárosba, hogy kicsit megbolonditsuk a gépet! Az eredetileg 180Le és 450NM-nek eladott autó 195Le és 410NM. Nem akartam a turbómat kinyírni ezért inkább csak finoman és a határokon belül maradva írtuk meg.A végeredmény 229Le 504NM

 
>> Tuning és extra2019-12-28

Kihagytam egy pár bejegyezni való dolgot amit most pótolok :)
Időközben lecseréltem a nyári felniszettet 18 ról 20 collra Motec GT One
Elöl kapott 235/30-as hátul pedig 255/30-as Kumho Ecsta gumikat, sok tesztet megnéztem és az én felhasználási módomnak ez a gumi felelt meg legjobban.
Olajcserék továbbra is 10 ezrenként gázolajszürő 20 ezrenként cserélve.

 
>> Szerviz2019-12-27

Kiderült, hogy ne lesz gazdasági tk, de mondjuk mindegy is lenne, mert meg lesz csinálva ígyis-úgyis :) A karácsony azzal telt, hogy megrendeltem az olyan alkatrészeket amik biztosan sérültek:
-csomagtérfedél (lámpákkal, kompletten, bontott)
-lökhárító (bontott)
-külső lámpa (új)
-lökháritó tartó műanyagok (újak)
-Giulia felirat (új)

Sajnos, addig nem tudom elkezdeni amíg az ügyvéddel nem beszélek :( A kárfelvétel megvolt, az hogy mennyit fogok kapni még nem tudható, de az hogy mikor az már biztosan sok idő lesz. Az a pech, hogy külföldön történt külföldi biztosítóval, szerencse a dologban, hogy nem egy EU-n kivüli szereplővel

 
>> Esemény2019-12-24

2019 December 20. 7:30 kor a bécsi elkerülőn összetörték a Julisomat :( egy Amarokot vezető szőke nő összetolta az elötte álló Ssangyong-ot velem. A kár látványos, sajnos a bal sárvédő jócskán kapott. 27.-én megyek kárfelvételre akkor kiderül, hogy totálkáros-e vagy sem. egyelőre ennyi
Update: messze van a totálkártól :)

 
>> Szerviz2019-03-29

Ma végre megcsináltam a gázolaszürő cserét! Nem okoz semmiféle gondot a csere jó helyen van :/ bal oldalon a tank mellett. Le kell venni az alu burkolatot pár apró csavar tatja. A szürőház hozzáférhető, van az alján egy kis csavar ami a leeresztést segiti, kitekered, majd a házat elkezded kicsavarni és ezután kezd leereszteni. Vízpumpafogóval is könnyedén oldható szerencsére. 46000km volt a szürőben, elég retkes volt

 
>> Szerviz2019-02-15

A mai napon nekiláttam a fékek kicserélésének a hátsó fékek szemmel láthatóan lekoptak.
A szerelés nem okoz különösebb kihívást, még nem, de késöbb pár csavar gondot okozhat, főleg a hátsó nyereg külső lemezei. Ezeket a kis 4-es csavarokat ajánlatos néha kiszedni és bezsírozni, ezek a lemezek a dugattyú visszatekerő szerszámot nem engeddik be a betétek helyére. Érdekes, hogy a bal hátsó fék kopásjelzőjőnek a kábele el volt szakadva, a kábel rövid volt és felemelt állapotban elszakadt. A javítást egy 4cm-es darab drót közbeiktatásával oldottam meg. Az első féknél a betétek jobbos és balos kivitelűek, erre figyelni kell.Kis ovatosságot igényel, hogy az első nyereg nem gumicsővel van összekötve, hanem fémmel ezért a dugók visszanyomásához a nyerget a saját csavarjaival érdemes visszakapatni a helyükre. Minden csavart rézspray-vel befújtam. A tárcsák Zimmermann fúrt tárcsák, a betétek elöl Ferodo, hátul Ate kerámia
Km: 43000

>> Tuning és extra2019-01-25

Időközben kapott egy diffusort a Helvetia olasz kiegészítő gyártótól. A felszerelése türelmet igényel, az eredeti kipufogót jócskán meg kellett röviditeni. A fényvisszaverőket át kell alakítani és vissza kell ragasztani.