Mutasd

>> Szerviz2019-02-15

A mai napon nekiláttam a fékek kicserélésének a hátsó fékek szemmel láthatóan lekoptak.
A szerelés nem okoz különösebb kihívást, még nem, de késöbb pár csavar gondot okozhat, főleg a hátsó nyereg külső lemezei. Ezeket a kis 4-es csavarokat ajánlatos néha kiszedni és bezsírozni, ezek a lemezek a dugattyú visszatekerő szerszámot nem engeddik be a betétek helyére. Érdekes, hogy a bal hátsó fék kopásjelzőjőnek a kábele el volt szakadva, a kábel rövid volt és felemelt állapotban elszakadt. A javítást egy 4cm-es darab drót közbeiktatásával oldottam meg. Az első féknél a betétek jobbos és balos kivitelűek, erre figyelni kell.Kis ovatosságot igényel, hogy az első nyereg nem gumicsővel van összekötve, hanem fémmel ezért a dugók visszanyomásához a nyerget a saját csavarjaival érdemes visszakapatni a helyükre. Minden csavart rézspray-vel befújtam. A tárcsák Zimmermann fúrt tárcsák, a betétek elöl Ferodo, hátul Ate kerámia
Km: 43000