Mutasd

>> Szerviz2010-06-16

(0616) automax - meghiúsult futóműállítás a hátsó keresztlengőkarok miatt.. :\

>> Szerviz2010-05-28

zsámbék, alfakontakt (0528)
selénia 20k 10w40, gyári olajszűrő, gyári légszűrő, tutela váltóolaj, kék:) hűtővíz, átnézés, próbaút, ezazamaz

km óra állás: 140.388km (13.301km után)

kts: 7150+2000+350 (+olajcsere kupon 12.000Ft - korábbi bejegyzés)

>> Szerviz2010-04-24

Elkészült (0424) a hátsó lökös. bár.. még hagy némi kívánni valót maga után.. hiányzik a "diffúzor", stb. Jövő héten folyt.köv. Addig is szépen lemostam, hogy érezze a törődést. :)

[Költségeim: műanyagos munkadíj 13.000, fényező (csak anyagkts.) 20.000Ft]

>> Szerviz2010-04-18

Gáborral leszedtük a lököst (0418), azt mondja holnapra megcsinálja, aztán megy is a fényezőhöz, ha nem mondd rá túl sokat. Ha mégis, akkor lehet, hogy megvárom a fizut..

>> Szerviz2010-03-22

137.071 km-nél váltották (0322), idén egy héttel később mint tavaly a nyári gumik a télieket 1917km megtétele után. Nem mondható el idén sem, hogy nem kíméltem:) Túl sok havat nem látott, annak ellenére, hogy jóval több esett mint tavaly. Eddig összesen két telet használtam a téli gumikat, mindössze 3585km-t megtéve. Ami nem sok.

"Amit a(z) PIRELLI márkáról tudni kell:
Nagy múltú olasz gumiabroncs gyár, prémium minőségű termékekkel. A Pirelli abroncsok a legmagasabb vevői igényeket is kielégítik, ezért az autógyárak gyakran szerelnek Pirelli gumikat az autókra elsőszerelésként. Rengeteg Ferrari, Lambroghini, Mercedes, BMW, Aston Marton, Jaguár, Bentley, Ford, Peugeot, Fiat, Alfa Romeo került ki az autógyárakból Pirelli abronccsal szerelve az elmúlt évtizedekben.

Amit a(z) PIRELLI P ZERO NERO termékről tudni kell:
A Pirelli P Zero Nero abroncsot a sportosan vezető autótulajdonosoknak fejlesztették ki. Az agresszív, asszimetrikus, cápafogas mintázat kompromisszummentes tapadást biztosít nedves és száraz úton egyaránt. Az megerősített oldalfal és vállak segítik a nagysebességű, biztonságos kanyarodást. A P Zero Nero a teszteken kitűnő eredményekkel szerepelt:

Német Autóklub (225/45 R17): Különösen ajánlott
Sport Auto (225/35 R18): Különösen ajánlott (tesztgyőztes)
Powercar (245/30 R20): Különösen ajánlott (tesztgyőztes)
Auto Motor und Sport / Autó Magazin (225/45 R17): tesztgyőztes

Kiváló tulajdonságai miatt a Pirelli P Zero Nero népszerű az autógyárak körében is. Az alábbi gépkocsikon a Nero gyári elsőszerelésű nyári gumi: Alfa Romeo 147, 159 és Brera, Mercedes A és Bosztály, Peugoet 407 Coupé, Saab 9.3, Subaru Impreza"

[Költségeim: Pirelli P Zero Nero 215/45 R17 91 Y XL gumik 119.960Ft, 12db (?:) alufelnicsavar 5.600Ft (mert otthon maradt.., de 16 helyett csak 12őt számoltak fel:), centrírozás + szerelés 17"-tól / Alufelni 3.960Ft, ragasztott súly 1.015Ft]

Új alfás szelepsapik kerültek fel, viszont a szelepeket elfelejtettem odaadni, úgyh azok is újak lettek. még jó h azokat nem számolták fel.. :)

>> Szerviz2009-11-28

135.154 km-nél váltották (1128) a téli gumik a nyáriakat 12.150 km megtétele után egy sződligeti műhelyben, ahol az egyik felnin esett egy kis kár - lepattant egy helyen a tavasszal újrafényezett réteg, de csak itthon vettem észre :\ Aztán elvittük a szétszerelt nyári kerekeket a felsőgödi kézi mosóba, hogy megtisztulást nyerjenek, mielőtt elpakolom őket jövő tavaszig. A nyári gumikra ribipeti igényt tartott ezáltal már biztos, hogy jövőre új gumikkal szeljük majd az utakat. Hihetetlen a különbség a ballonos' téli és a peres' nyári között. Hirtelen lett rugózása a kocsinak és nem kapja ki a kezemből sem kormányt nyomvályús utakon a nagy kerék. Tiszta komfortos:) De persze mint akinek a fogát húzták, úgy vettem rá magam, hogy cseréljük téli acélra a nyári alut :S

[Költségeim: kerékcsere + gumi leszerelés az alu felniről 3000Ft, felni + gumimosás 500Ft]

>> Szerviz2009-11-05

végre megoldódni látszik a helyzet (1104) thx for gerissimo & kornél (Lear Corporation)

>> Szerviz2009-10-02

Ablakmodul üzembehelyezés + csomagtér világítás javítása (1002) egy felsőgödi autóvillamossági szerelőnél.

[Költségeim: munkadíj 3800Ft]

>> Szerviz2009-09-27

(0927) jó idő lévén végre időt tudtam szakítni a műanyag küszöb és a karosszéria közti rés tömítésére világosszürke karosszéria tömítő akril anyaggal.

>> Szerviz2009-07-18

Volt egy kis időm (0718) és elvittem az autót a krecsi által ajánlott műhelybe Sződligetre, ahol beállították a futóművet a lengőkarok, gátlók, és stab.rudak cseréje után. Épp ideje volt már, mert ennek több mint egy hónapja is van és mint tudni illik, eléggé terpeszt így is a futóműve az olasz vasnak, nem még hogyha nincs is beállítva rendesen, úgyhogy szépen falta a gumit ezidő alatt is az aszfalt. Végeredményben nem volt nagy probléma a futóművel, egyedül a kerékösszetartáson kellett 2mm-t állítani, és a kormány is végre normálisan be lett állítva. Azaz, hogyha egyenesen megyek nem áll egy fokot balra. Úgyhogy jó munkát végeztek.

Km óra állás: 127.468km