Kristyon - főkép
>> SzervizAlfa 156 SW 1.9 JTDm // 2019-01-08

Elkezdem leírni, mert mire a végére jutok elfelejtem a részleteket.
A hátsó fékbetét garnitúrát már kb. két hónapja megrendeltem, a többit a múlthéten.
Végül is nem hagyott nyugodni, hogy némileg csámpás szűrőt raktam be olajcserekor, ezért ezt most szombaton kicseráltem, de már nem filtront, hanem bosch került bele.
Ami még várat magára:
Előlre Textar Pro tárcsákat vettem bevonatoltak, nem mintha agyon koptak volna a másikak, csak már zavaró számomra a zúgásuk fékezésnél. Betétek is újra Textar, Jól fog az ABE, nem is visítós, de ahogy porzik beleég az alufelni lakkozásába, és csúnyán be is sargul a lakkozás, ez a világos téli kerekeknél látványos. A hátsó tárcsák nagyon jól bírják, ezeket még mindíg nem cserélem...
Illetve vettem még 4db izzítógyertyát, csak hogy egyformák legyenek.
Jelenleg 1db Beru, 1db Febi, 2db NGK van bent. (megkezdtem a cseréjüket, de majd részletesebben kifejtem egy következő blogban képekkel)

>> SzervizAlfa 156 SW 1.9 JTDm // 2016-12-03

Jött egy üzenet a műszerfalon, miszerint valamelyik izzító gyertya megadta magát. Kimérés után az egynek volt megemelkedve az ellenállása 15Ohm-ra, ezt kivéve látom, hogy Beru, az-az ott még nem cseréltem mióta meg van az autó. Kapott a helyére NGK-t.
Most már minden rendben :)

>> SzervizAlfa 156 SW 1.9 JTDm // 2012-04-20

Épphogy kicseréltem a rossz izzító gyertyát, erre két napra rá már megint villogott a visszajelzés. Ma volt rá egy kis időm és rámértem, hát elszállt egy másik gyertya is, úgy látszik egyszerre cserélhették őket. és sorba döglenek meg. Már csak egyet nem cseréltem ki. Ismét NGK-t vettem.

>> SzervizAlfa 156 SW 1.9 JTDm // 2012-04-13

Rendeltem izzítógyertyát FEBI-t, boltba kibontottam és már ott széthullott, ilyet még nem is láttam, a közepe egyszerűen kicsúszott a házából.
Cserének csak NGK-juk volt, nem akartam várni még holnapig, így elhoztam azt.

>> SzervizAlfa 156 SW 1.9 JTDm // 2011-04-21

Ma kicseréltem a stabilizátor kart a jobb elején, alulról az anyát könnyen lehajtottam, felül sajnos nem volt ilyen egyszerű mert rögzíteni csak imbusz kulccsal lehetett ami meg is forgott a csavarban, így maradt a fúrógép. Az összeszerelés már könnyen ment, főleg hogy a rögzítést villáskulccsal lehetett megoldani és krovával húztam meg az anyákat
Cserére került a váltó felől második izzító gyertya is. Mérésnél ott volt eltérés az ellenállásban. Amin meglepődtem, hogy 9-es kulcs kellett hozzá, ezt is krovával oldottam meg, de ha a váltótól a 4 gyertyát kellett volna cserélnem akkor már bajba lettem volna, mert nem fér oda a krova fej... Beru volt benne, és Febi-re lett cserélve.
Lengéscsillapító csere majd később.
Hazafele jövet pedig jó tapasztalatok, miszerint megszűnt a kopogó hang :))

>> SzervizAlfa 156 SW 1.9 JTDm // 2011-04-20

Egy db izzító gyertya, mert már idegesített a visszajelző villogása,
egy darab stab.pálca jobb elején hallatja magát, ha lesz rá időm akkor holnap kicserélem őket.
Meg egy lengéscsillapító a bal elejére, mert vizsgálat után kiderült, hogy az bizony elég gyengén produkálja magát...