Blog >> szívósor >> turbo

>> Szervizbizi // Alfa 166 2.4 MJTD Distinctive // 2011-06-01

Már jó rég volt,legyen pl.: június 1. és 120ekm.
Szívósoron a szabályzórúd állandóan lejött, de ezért nem akartuk cserélni Zével. Javítás elhúzódott a próbálkozások miatt és gyakorlatilag egyre rosszabb lett, nem húzott, kormolt és 4-esben 3500 körül hibakód jelent meg (alacsony töltőlégnyomás illetve vmi érzékelő a szívóoldalon). Végére lett jó megoldás textilbakelitrúd (~4.000 Ft) forgácsolásával a pillangószelepekre, de végül egy jó állapotú bontott szívósor (25.000 Ft) került rá, Zé pedig a kiszedetten tökéletesíti a javítást. Szívósorra az akkor épp szinte beszerezhetetlen tömítés miatt is szükség volt.
Ezen kívül szívósortömítés lett cserélve, plusz egy turbót vezérlő vákumcső adta meg magát. Valszeg utóbbi volt a nagyobb gond.