Mutasd

>> Esemény2013-11-10

Ma megtörtént az első részletes olvasása a ecu-nak. (még jó hogy átalakítottam a kábelem egy dip kapcsolóval. Az infóért köszönet GTPetinek Tehát egyetlen hibát találtam az egész rendszerbem ,mégpedig a xenon lámpánál B1060. Töröltem, egy kis olvasás után arra jutottam hogy az állító motor rossz jelet küldött az ecu-nak. Ezt nem tudom mikor történhetett, mert én nem vettem észre semmit. Gondolom még az előző tulajnál lehetett valami pillanatnyi gond. De ha későbbiekben előjön ismét, akkor orvosolni fogjuk :)
Ha igaz kikapcsoltam a biztonsági figyelmeztető jelzését is(ez holnap kiderül majd).
Compos előzmény még a vásárlás előtt volt, mert megkértem az eladót mielőtt rámondanám az áment a vételre szeretnék benne turkálni :) , persze nem ellenkezett.
Akkor csak a motor adatait olvastam ki ami teljesen hihető volt, mert megegyezett a szerviz könyvel és a szerviz matricával (a "B" oszlopon). A vásárláskor (comp szerint) 102601km, olajcsere 99953km-nél, DFP 34,47% eldugulás , regenerálások száma: 185.
Végül felteszek pár képet igaz hogy már szürkület volt :(