Mutasd

>> Szerviz2013-03-02

Ma nekiláttam és kicseréltem az első féktárcsákat és a fékbetéteket. Megnéztem az első kerékagyak holtjátékát: 0.015 mm. A mérés nem volt egyszerű, mert az indikátor óra állvány állandóan elmozdult, hiába az erős mágnestalp ha kevés a vas a futóműben. Így hát a csonkállványra még oda is drótoztam hogy fix legyen. Az pont a fele a megengedettnek, úgyhogy örültem neki. A féknyerget és a nyereg állványt le drótkorongoztam, majd cink spray-vel lefújtam. Pont olyan színe lett mint az ATE tárcsák bevonatának. A drótkorongos tisztítás után láthatóak lettek a feliratok. Ekkor vettem észre hogy a teljes fékszerkezetem ATE gyártmány. Textar fékbetétek kerültek bele, a nyereg csúszkát Textar csúszka zsírral kentem be. Lecseréltem a fékfolyadékot is, Ferodo racing high performance 5.1-es került bele. A következő a kipufogó lesz. Majd a hátsó fék csere is tervbe van véve.