Mutasd

>> Szerviz2013-04-20

Eljött a nagy nap, a műszaki vizsga ideje! Reggel 8-ra mentem Esztergomba Yoyo-hoz, ugyanis ő vizsgáztatta a gépet! Már úgy érkeztem hozzá, hogy felkészítettem arra, hogy a Lambda-szonda valószínű kukás, így a CO nem lesz jó! Azért csak rákötötte a mérőműszerre az autót és láss csodát, teljesen jó volt minden érték! A Yoyo sem hitt a szemének és én sem, de nagyon örültem az eredménynek! Hiába, még csak most lett 20 éves a verda! :-)))))
Aztán Esztergomból egyből Érdre mentem (ismét), mert nagyon csúszott már a kuplungom, megérett a cserére! Szinte alig tudtam már elindullni vele! Sajna új kuplung szettet nem tudtam venni, így maradt a használt! Annál, ami bent volt még ez is jobb megoldás! Marklar túrt valami bontott cuccokat, de azok sem voltak az igaziak, még szerencse, hogy a haverjának Nyúlnak volt szerkezetből is és tárcsából is nagyon jó állapotú, pár 1-2 ezer km volt bennük! Na ezek kerültek beszerelésre! A kinyomócsapágy tökéletes volt még, ezt nem cseréltük! Ég és föld a különbség, határozott, de vaj puha lett a kuplungom! Végre el tudok indulni rendesen! :-))
Cserélni kellett a kiemelő villa végén lévő kart is, mert ismeretlen okból rövidebb volt, mint eredetileg! Korábban még Ari barátom vette észre, hogy rövidebb és hogy heggesztve van! ????? Hm... X-akta! Mindegy, most már ez is rendben!
Egész napos szerelgetés volt ez, de szerencsére volt segítségem TSiga személyében! Hatalmas nagy köszönet neki a segítségért, ha ő nincs, akkor még ma is ott szerelgetek Érden! Marklar is ott volt, de neki még a keze sem lett piszkos! :-DD De természetesen nagy köszönet neki is és haverjának, Nyúlnak is, amiért használhattuk az aknáját és némi szerszámát! :-))

Költségeim:
- műszaki vizsga: 21.000,-
- kuplung szerkezet + tárcsa: 25.000,-




KM óra állása: 122799 Miles
Régi óra szerinti állás: 239060 Km
Motorgenerál utáni óra állás: 88187 Km (54797 Miles)