Blog

Blogajánló

Milyen az élet a Giuliával egy 159-es után? tdemeter blogja erre is kitér, és alaposan kivesézi új autóját. Tovább

//

Giulia, 3-as BMW vagy Jaguar XE? WebM, az Alfa Amore és AlfaCity programozója minden vetélytársat kipróbált, aztán győzött az olasz vér :) Blogja az új autójáról! Tovább

//
>> Esemény_Ata_ // Alfa 159 TBI TI // 2020-01-22

Mai napon probléma nélkül a műszaki vizsga letudva.
Km:169.450

 
>> SzervizAlfaboooy // Alfa 146 1.9 JTD // 2020-01-22

Lámpa tartó keret javítása : fényszóró rögzítő menetes szárak mindkét oldalt az alsó részei hiányoztak/letörtek. Ezt előttem lévő valamelyik gazdi mellette csavarral helyettesítette.
Tettem bele új menetes szárat, ahogy eredetileg is volt.
Egy alapos tisztítás és festés.
A lámpa tartó keretet új csavarok rögzítik, mivel a régiek elfáradtak.

A baloldali fl előtti sárvédő faceliftesítése, a lökhárító megvezető és rögzítése végett.

A hűtő tartó cserés volt, már megette az idő. Az ép bontott darabra át hegesztve a kettő darab lökhárító tartó fül, mivel első szériás volt eredetileg.

 
>> Szervizcarver // Alfa Giulia 2.0 Super 200 // 2020-01-21

Na megvolt az első olajcsere, így már nyugodt szívvel indulhatunk nemsokára a Dolomitokba :D

 
>> Tuning és extraGEORGE // Alfa 156 2,4 M-JET 20V SportDiesel // 2020-01-20

Meguntam, hogy télen is beleizzadok, a csajok csúszkálnak benne, ha kedvemre kanyarodok.........eldöntöttem, hiába szép, hiába "menő" nem kell bőrülés.
Akármire nem akartam lecserélni, csak is erre amire várólistára kerültem a kedvenc érdi Alfa bontómba.
Szóltak Petiék, hogy jött egy szett a kívánság üléseimből.
Így hát megtörtént a csere.
Nem bántam meg. Tetszik.

 
>> Tuning és extraGEORGE // Alfa 156 2,4 M-JET 20V SportDiesel // 2016-03-14

Ystuc barátomnak nem lett jó a Toora 18-as felni. Kinézetre ugyan az, mint a gyári 17-es ti Toora felni, csak ez 18-as méretben. Nekem szerencsére nincs nag fékem, ezért lecsaptam az ajánlatra :)

 
>> Tuning és extraGEORGE // Alfa 156 2,4 M-JET 20V SportDiesel // 2019-06-06

Az idő vas foga..... majd nem az autó elejéről kapott egy új kipufogó rendszert, hátul ketté ágaztatva, új krómvégekkel.
A hangja továbbra is kellemesen dörmögő maradt.

 
>> SzervizDennisBeru // Alfa 146 1.6 TS SE // 2020-01-14

Eddig bírta a 'dugó' mikor vettem már bele volt ragasztva az olajleeresztő csavar, mert eresztette az olajat. Fel lett furva nagyobb menetre, de eddig bírta. Most komplett dekni csere volt+olajcsere.

 
>> AutóápolásJCsabi // Alfa Spider / GTV 3.0 V6 24V // 2020-01-19

Volt egy kis szabadidőm, gondoltam kezelésbe veszem a fényezést. Nem lett 100%-os, de nem is ez volt a cél. Mindenesetre fényévekkel jobb, mint mikor hazahoztam.
1. lépésként alapos autómosás
2. lépés: lakktisztító gyurmával átdörgöltem az egész autót
3. lépés: Autoglym fényezésfelújító paszta
4. lépés: Sonax polírpaszta és wax
5. lépés: gyönyörködés, majd elrakni tavaszra :-)

>> Eseményliusz // Alfa 159 2.0 JTDm 170Le // 2020-01-19

A szégyenfoltokat sikerül végre eltüntetni. A bal küszöb végét ki kellet lakatoltatni, gyári bontott alkatrész segítségével..A motorfedél fényezése nagyon gyengén sikerült, amikor megvettem az autót. Másodjára is vállalhatatlan minőségben készült el. Még rendbe kellett hozni az első íveket is és a hatsó lökhárító alsó részen egy mély horzsolást is. Valalmi elcsúszott a mesternél, mert az első sárvédöket is újra fújták. Mindezek most top minőségben elkészültek november 28.-ra. Annyira jól mutatott az autó egy része, hogy mindenképpen be kellett valahogy fejezni az egészet.
A téli szünetben kiraktam a garázsból a V6-ot és felpolíroztam az autó másik részét. Durva, finom, hologram kezelést is adtam neki. 15 óra zsinnyegés, kevés pöttyözés. Ah, na ez durva jó lett. Unalmas meló volt, de mintha új lenne az Alfám. Ki lehet támasztani már a napfényre. Eddig is mindig visszanéztem rá, de most már kétszer is.

 
>> Tuning és extraPiritu // Alfa Spider / GTV 2.0 TS PHuBi // 2020-01-19

Pénteket átjött Sanyi és az általuk használt kétkomponensű ragasztóval visszaragasztotta a német műhely által letört csavartartót.
A hidegre való tekintettel kapott két napot száradni, közben kapott némi meleg levegőt is a ventilátortól.
Felkerült az új burkolat, majd a görgők és az ékszíjtárcsa is.
A bordásszíj a korábbi emlékeimmel ellentétben simán visszament a helyére.
Már csak a dobbetétet kellene visszaraknom, de kimerült az akku a lámpában, így az elmaradt.
Majd a legközelebb.