Blog

Blogajánló

Milyen az élet a Giuliával egy 159-es után? tdemeter blogja erre is kitér, és alaposan kivesézi új autóját. Tovább

//

Giulia, 3-as BMW vagy Jaguar XE? WebM, az Alfa Amore és AlfaCity programozója minden vetélytársat kipróbált, aztán győzött az olasz vér :) Blogja az új autójáról! Tovább

//
>> SzervizSomez // Alfa 147 1.6 TS Distinctive // 2019-10-15

224000 km
Csöriéknél olajcsere, vizsga, klímafeltöltés

 
>> SzervizBoss 2.4 // Alfa 159 Sportvagon 1.8 TBI // 2019-10-15

- A légkondi j,avítás után 1 héttel megint elromlott.
- Most klíma cső csere lett a vége.
- anyag 38000 Ft.
- munkadíj 25000 ft,

 
>> SzervizBoss 2.4 // Alfa 159 Sportvagon 1.8 TBI // 2019-10-15

- 97000 Km.
- Úgy néz ki, hogy a légkondi már télen is rossz volt mikor vettem.
- A légkondi komplesszor csere.
- Kompresszor 110000 ft.
- Munka díj 42000 feltöltéssel együtt.

 
>> SzervizBoss 2.4 // Alfa 159 Sportvagon 1.8 TBI // 2019-03-12

- 96000 KM. 2019. Márc,
- 4 db gyertya csere gyárira.
- Levegő szűrő csere, mert az elmaradt..- minden más cserélve volt 95 ezernél..(
vezérlés,komplett fék rendszer, olaj, olajszűrő)
- Egy első szilent is lett csrélve.

 
>> Szerviznoxvill // Alfa 147 1.9 JTD // 2019-10-15

203.055 Km

Kézifék Bowden
Kipufogó tartó
Lengéscsillapítók
Féktárcsák
Fékbetétek
Gumi fék csövek
Jobb első kerékcsapágy
Bal felső lengőkar
Féltengely felújítás

 

Olaj csere, első és hátsó fékbetétek cseréje (TRW)...még a gyáriak voltak fent... 90300km
+fékolajcsere

 

Vezérlés, vízpumpa, olaj csere. Gyári alkatrészekkel. 78000km

 
>> Szervizredbulz // Alfa 159 SW 2.2 JTS // 2019-10-08

Leengedés közben egy reccsenés kíséretében elengedett a bowdent tartó műanyag. Az ablakemelő szerkezet cserélve lett, még a becsípődés gátlót is kell cserélni, de azt majd legközelebb.

20000HUF

>> SzervizHege // Alfa MiTo Turismo sport // 2019-10-15

Tavaly mikor megvettem az autót megnéztem a vezérlést és a hosszbordás szijat. Nem volt elöregedve és a gyári szöveg is olvasható rajta. Talán igaz lehetett az utolsó szerviz bejegyzés mivel 120000 volt szervizben és lehet hogy cserélték akkor. Most 146000 van benne és úgy gondoltam az a biztos, ha le lesz cserélve. Az AlfaCityn vettem egy gyári szettet és egyik ismerősömmel kicseréltük. Pluszba a fagyálót is újra cseréltük. Azt lehetett látni hogy nem gyári összeszerelésű volt. A vizpumpa tömitése nem volt annyira pontosan adagolva rajta. Bizos volt már szervizben cserélve. De most tuti új. Ez is letudva.

 
>> SzervizHege // Alfa MiTo Turismo sport // 2019-10-15

Mostanság egyre hangosabb lett az autó. Gondoltam csapágy lesz. Megemeltem a kerekeket és meghajtottam őket. Sajnos nem lettem okosabb, mivel az összes keréknek volt egy kis hangja, de inkább a hátsók voltak hangosabbak. Tovább bontottam levettem a hátsó féket és a tárcsákat is. Láttam hogy a bal fékbetét elég rossz állapotban van igy az is cserés. Anno amikor felújitása volt a féknek akkor láttam, hogy a bal hátsó egy kicsit megégett. Most mikor kiszedtem őket a pofáról leesett a fémlemez is. A csapágyaknál sajna mind a kettő kuka. Vettem is két csapágyat és hátsó fék betétet. Hétvégén volt időm és megcsináltam. A jobb oldali már cserés lehetett, mivel nem kúpos volt a csapágy takaró kupak hanem lapos. Leszedve nem találtam rajta semmilyen jelölést, hogy mi a márkája még a csapágyon sem. A bal oldali csapágy viszont SKF volt. Én dán csapágyat vettem az alkatrész kereskedő ajánlása szerint 9000 ft darab áron. Plusz a betét ami puha LPR lett a kiválasztott hátulra. Erre is azt mondta hogy hátra jó választás. Kicseréltem és olyan csend lett!