Mutasd

>> Szerviz2023-06-30

Hamarosan újra itt a műszaki vizsga ideje,így elkezdtük a felkészítését:
A kerékcserénél láttuk,hogy a jobb első kerékjáratnál van egy lyuk a dobbetét mellett,meg a hátsó stabpálcák gumija körbe volt szakadva.
Az alsó turbócsövet a múltkor sikerült megoldani de most az is cserélve lett,ahogy az izzitó gyertya hiba is kellemetlenül villgott.
Először a dobbetét lett kifoltozva,a teljes doblemez újra alvázvédőzve,mindkét oldalt.
Addig Kristyon barátom kicserélte a hátsó stabpálcákat és megjáratta a hátsó fékcsúszkákat.
Utána jöhetett a coolercső csere és a végére a gyertya maradt. Nem írom le mégegyszer,hogy mennyire rossz helyen vannak de a 3-mas 4 -es hangeré még egész tűrhetően megközelíthető.Pár éve a 3-mas már cserélve lett most a 4 -est mérés után kiszedtük,semmit nem mutatott a műszer és akisra rákötve se izzított így nagyon reméltük,hogy azzal lesz a gond,indítás után még bedopta hibának majd másodszorra már kialudt a lámpa szóval YEE!
Cseréltünk még fékfolyadékot sok helyen már mérik a forráspontját és sikertelen vizsgát jelenthet ha nem megfelelő!
Így most már csak a vizsgabiztos modja meg mi a helyzet,mást nem vettünk észre ami gond lehetne. Majdnem egy egész napos program lett a sebek megszüntetéséből.
Nem tudom úgy se megköszönni ezt a rengeteg segítséget amit kaptam de hát ilyen egy jó barát ! Innen is újra köszönök mindent!
Alkatrészek az unixból : Stab Moog 3646/*2
Gyertya Bosch 4966
Turbo cső Gates 11370