Mutasd

>> Szerviz2007-07-16

Kiókumláltuk az 5000-es fordulatnál jelentkező megtorpanás okát, és elérkezett az idő, hogy kicseréljük minden Alfás rémálmát, a lambda-LMM duót á la robert bosch. A lambdánál próbálkoztunk az univerzális szondával is, de mondanom sem kell, hogy sikertelenül. Sőt! Rosszabbul funkcionált, mint a haldokló, belustult régi szonda. Úgyhogy jöhetett a gyárilag megadott drágább típus. A légtömegmérő esetében csak a betétet cseréltük, műanyag csövekért nem dobálunk tízezreket (irgum-burgum). A siker teljes! A gép szalad, nyomul, mint egy fékevesztett vadkan - erről Zrínyi apánk, vagy a szintén szerencsétlenül járt Imre herceg biztosan többet tudnának mesélni, de ez most itt mellékszál... :)))
Szóval nincs megtorpanás 5000-nél, nincs hidegen harákolás, csak nyomaték van, meg teljesítmény, meg gyorsulás egészen a 7000-es tiltásig. Ez hiányzott eddig! Mostmár 6000-nél ötödikben keni a gyári 225 km/h végsebességet is (amit természetesen csak elméletben számoltam ki, és a fénykép sem az enyém ;))). Atom-király-vaddisznógejzír-dög! V6 rulez! :)))))
Ismét nagy köszönet illeti Hari Maestro-t!! ;))))