Mutasd

>> Szerviz2008-09-20

Végre sikerült időt szakítani a futómű felújítására Hari Maestrónál. Egy-két dolog már kissé elengedte magát a futóműben, de tekintve, hogy a gyári cuccokat szereltük ki, ez nem is csoda. Az eleje nyiszogott, a hátulja xar útfelületen kanyarban el-elriszálta az autó seggét, illetve az első fékek cseréjét sem halogattam tovább. Amit cseréltünk: első alsó és felső lengőkarok és kapcsolórudak, kormánymű gumiharangok, első féktárcsák és betétek, hátsó kapcsolórudak, illetve a csonkállvány szilentjei. A lengéscsillapítókat is újabbakra cseréltük. Na meg utána futóműbeállítás. Meg ződkaresz, mert pont eljött az ideje.
Most érződik, hogy nagyon egyben van a cucc. No nyikk, no risza. A féknyergek pedig kaptak némi esztétikai ápgrédet.
Úgyhogy szépek vagyunk és jók, ráadásul az egészet megkoronáztuk egy fergeteges talival Szarvason. :)))