Mutasd

>> Szerviz2019-08-26

2019.07.24. Vezérlés csere
Szíjak, görgők, olaj, szűrők, hosszbordás szíj
2019.07.26. Vezérlés csere v2
25-én este lementem, hogy arrébb állok a parkolóban a kocsival és volt már a haj alatt, ekkor valami égett szagot kezdtem érezni, kiszálltam és láttam, hogy a jobb oldali lámpától száll a füst. Ennyire azért nem vagyok részeg, felnyitottam a tetőt és akkor furán is járt már a motor. Elküldtem Marcinak, hogy szerinte mi lehet ez, majd ő a szerelőmnek, Máténak aki, még este 10 után, aki hívott azonnal, hogy holnap vigyem, ki megnézi. Reggel már szervóm sem volt csak ha kikapcsoltam a klímát, aztán már úgy sem. Vác határáig értem el. Majd váltott a kocsi a klasszikus régi dízel hangra. Félreállok, telefonálok. Hamarosan jön értem és elhúz. Rövidre fogva a lényeg: a vezérlés 3 fokot ugrott, az ékszíjtárcsámat szétszedte az új márkás szíj, mert anno valami szar minőségűt tettek fel (Dyco?) így ez csere, ahogy a vezérműszíj és a hosszbordásszíj, valamint a generátor szabadonfutója és pár görgő. A héten már nem tudtam visszakapni az autót mert nem tudott leérni a minőségibb alkatrész így csak hétfőn tudtam átvenni. Abban maradtunk, hogy még egy jó klímáshoz el kell vinnem, telefonszámot is kaptam, viszont Máté kitakarította a klímakompresszort és még mielőtt átvettem megnézte, és furcsállotta, hogy most semmi hangja nincs. Abban maradtunk, hogy akkor használom, így ahogy van, és ha hangja lesz, majd akkor elviszem. Azóta is rendben van az autó minden téren!