Mutasd

>> Szerviz2023-07-07

Zavaró kis dolog, hogy az első indexek fénye villogáskor inkább már fehér volt. A bal oldali cseréje egyszerű, sok hely van. A jobb oldalihoz viszont lehetetlen volt hozzáférni. Első megoldásként mennyasszonyom segítségét kértem, aki már a 306-os Peugeot-nál is bizonyította ügyességét ugyanennél a műveletnél. Na, ez kifogott az ő kis kezén is... Második megoldásként kivettem a kiegyenlítőtartályt (három csavar tartja, amik szerencsére nem voltak rászorulva és berohadva), majd bal kezembe megtartva; jobb kezemmel (és megfelelő szögeket bezárva teljes testtel és karral) sikerült kiszabadítani a foglalatot és az izzót. Visszafelé már talán egy fokkal könnyebben ment minden.

Ha már itt voltam, akkor valamennyire megtisztogattam a motorburkolatot. Nem volt kifejezetten koszos, de egy ilyen szép darabot csak tisztán igazán kielégítő nézegetni.

Előző mosásnál elszállt a bal rendszámvilágítás burkolata, de szerencsére össze tudtam szedni. Nem akartam az egészet kicserélni, így a korábbi ragasztás maradékát leszedve és megtisztítva szépen visszaragasztottam a helyére.

Még az utastéri műanyagokat pucoltam meg egy kicsit, így egészen gusztusos lett belül is.

Update: Kazes kollégától megtudtam, hogy én egy nehezebb módszerhez folyamodtam, mivel az egész index kiszedhető a rugó leakasztásával a lámpatestről. Ezt teszi beidegződés, hogy az eddigi autóimon mindig belülről kellett izzót cserélni...