Mutasd

>> Szerviz2007-06-16

Sajnos tavasszal sikerült Pesten a rakparton leszorítania egy Opel Astrának a villamos sínek közé. A pajzsom darabokra tört, az első lengéscsillapítóm elroppant, két első kerekem kockára deformálódott, és a kartel is darabokba szakadt a 3 pár 15-20cm magas sínen történő átvergődés következtében. A javítást gyorsan megoldottuk, viszonylag jó áron sikerült bontott olajteknőt kapnom, ugye akkor már friss olaj, olajszűrő, olajteknő tömítő paszta, és kipufogó tömítő paszta. A törött lengéscsillapító helyett pedig bekerült az ültetőszett. Viszont, a motorvédő pajzs beszerzése nem egy egyszerű eset. Használtat nem lehet kapni, vagy nem érdemes, az új pedig horror árban van. Két lehetőség volt, vagy a Seriff féle, 2mm vastag hengerelt acéllemezt veszem meg rá, vagy Zsomeo kollega megerősített üvegszálas pajzsát választom. Hát az utóbbi maradt az ára, és a méretpontos megjelenése miatt. A pajzs felrakása, és egy alapos motortér tisztítás után láthatóan sok szennyeződéstől védi meg az autó hasát, és az apróbb ütések ellen is kiváló. (Állítólag a légellenállás csökkentésében is szerpe van...)
Külön köszönet Zsomeo hölgy-ismerősének, aki Veszprémből Tatabányáig elhozta nekem...

Megerősített üvegszálas kartelvédő pajzs: 25.000
Olajteknő (bontott): 30.000
Olajteknő tömítő paszta: 1.800
Kipufogó tömítő paszta: 1.450
5l Selénia 20K for Alfa Romeo motorolaj: 11.250
Olajszűrő: 2.000