Mutasd

>> Szerviz2009-10-01

2009.09.14-én lejárt a műszaki vizsga! Korrekt szerelőnél a vas épp ma voltam nála. Hátsó futóműben teljes szilentgumi,stab.rúd szilent, és elől fékvezetékeket cserélt. Már kopogott a hátulja egyébként. Az előzőekben leírt mágnesszelep csere után megnyúztam a kocsit és pici zörej jött a motorból. Szerelő elmondása szerint hajtókar csapágyassá hajtottam a vasat. :) Jövő héten lekapja az olajteknőt és megnézi valószínű cseréli is. Majd utána folytatom.......
2009.09.25 :( A műszaki sikerült ,de motorbontás után rosszhíreket kaptam. Főtengely csere, egy hajtókar,hajtókar csap,főtengely csapágy, hajtókar csapágyak. ;(
Öröm az ürömben, hogy a nyomaték, a nyomás a hengerekben meg van (olajfogyasztás egyenlő a nullával) és a szerelő nem tanácsolja a komplett blokk cseréjét, ne vegyek fűzött blokkot, mert hát az is lutri,abba se lát bele az ember.Nem a kilóméter számít, hanem a használat módja!!
2009.09.30.Halad a project, mivel ma itt van az új kuplungtárcsa,hisz ha már blokk és váltó kint van, akkor egykalapalá vesszük ezt is. (régi tárcsa-új tárcsa a képen)
2009.10.01-én megjött GTVili-től a komplett főtengely. Iggen baba a cucc, a szerelőm meg is dícsért érte. :) Remélem az olajpumpa is jó hozzá, de ez a legkevesebb. Ha minden igaz akkor jövő héten pöfög a verda. :)
2009.10.17. KÉSZ A VERDA!!!!!!!!!
Szóval "új" alapméretes,nem köszörült, főtengely lett beletéve, egy hajtókar cserével megspékelve. Az összes siklócsapágyból és főtengely csapágyból új, cserés lett a főtengely szimering.Kapott egy új hengerfejtömítést, új olajat és olajszűrőt, szelepfedél tömítést. Ha már a motor kint volt akkor új Kuplungtárcsa és kinyomócsapágyat dobott a mester a vasba, ezt megfejelve új olajjal a váltóba!
A harapós kuplungtól ugrik mint állat, motor morog,talán be kell kopni a csapágyaknak, vagy régen ültem benne, de az is lehet, hogy a sportdob kezd beérni!!
Az Lmm lehet,hogy kukás,mert nem úgy gyorsul a vas mint kéne,kapkodja egy kicsit a levegőt, de örülünk és ez a lényeg!!