3 év kihagyás után végre szervizben. Remélem 1-2 hónap (nem sietős most, van hiánypótló jármű), és újra dobog... Aztán jöhet a többi felújítás.
Szerviz részletek később...
Lementem Szegedre. Annyira élvezte a klímát és állandó napsütést, hogy onnan már nem jött vissza saját lábán. Vmi elektromos gondja volt. Trailerrel hoztuk haza. Azóta nem volt időm/energiám/pénzem vele foglalkozni.
Na hát már nem is tudom, de kb 151.000 Km-nél (óra szerint) megtörtént a fenti alkatrészek cseréje is.
148650 Km, és egy teljes kuplungcsere, kinyomócsapágyastól, mindenestől.
Juhhé, Ilyen puha, lágy még sosem volt a kuplung.
148450 Km-el az első méterek megtétele után mindkét első lengéscsillapító és stabilizáló rúd (meg a szokásos sallangok) cserére kerültek. Most nagyon fasza az eleje.
Kereken 147000 Km-rel a számlálón motorcsere történt. Most állítólag egy 156-osból kiszedett motor van benne, ami eddig állítólag kb 70.000 km-t futott Angliában. Nem rossz, bár a hangja koránt sem olyan szép, mint a réginek. Arról nem is beszélve, h ezek a hülyék persze mindent átalakítottak a blokkon kívül, így a beszerelés nem volt egyszerű művelet. :(
Hát még mindig nincs kész. :(((
Sajna nincs sok időm, és mégkevésbé pénzem van rendbehozni. Az viszont zavar, h mindenki hülye az alfákhoz. Mármint az autoszerelők. Tisztelet a kivételnek. De olyan kevés van nagyon.
Na nem baj, futómű már egyben, de még nincs kerék, mert állítólag az is szétment. Tatán a bontóban van ilyen felni elvileg, nem tudom, 1 db-ot adnak-e el. Nem hinném, de majd hívom őket.
Aztán kéne még 1 sárvédó és 1 múagyag dob előre. Aztán már futna is.
Igaz nagyon eszi az olajat, és beszart a thermosztat (szerintem) is, mert mindig felforr a víz. A venti meg sosem indul el, nem tudom miért. Persze vettem új thermosztatot, persze nem jó. azt is vissza kéne vinnem, hagy cseréljék ki jóra.
Ja, és a féklámpakapcsoló... vagyis az elektrónika, ami miatt mindig szétég a kapcsoló. Legalább is én így gondolom.
Na de nem baj, nem adjuk fel ilyen könnyen, bár most a benzinár kicsit elszomorít...
Z.
Na tessék! Megint kinyírtam. Most változatosság kedvéért a job 1 esett ki. És most már csak 30al mentem kb... De remélem ma megint kész lesz.
Aztán most már muszáj lesz fényeztetni, mert nagyon ramatyul néz ki...
Ezt a paripát 2007 nyarán sikerült beszereznem. A nyarat végigszenvedtük. Alakult lassan az új szerelem. Volt vele gond bőven, de végül novemberben sikerült megcsináltatni a lényeges hibát. Ami nem is volt komoly hiba, csak valahogy az eredeti szerelőm nem akart rájönni mi a szitu. Majd végül a trafósor cseréje megoldotta a motor dadogását. Sanos akkorra már elég sokat költöttem a kipufogórendszerre is, ezek szerint fölöslegesen. Aztán kész lett. Ment mint a szél. 4-ben 190-et is akár.
Aztán másnap rommátörtem a bal elejét egy teljesen ártatlan szituban kb 40-es tempónál. Hát kicsit elszomorodtam. Bal alsó tartóvas kettétört, ahogy megbróbáltam elrántani a kocsit jobbra, de így is eltaláltam az előttem álló autót. És kiszakadt a kerék, a sárvédőnek vége volt, az első lökős is kicsit lehalt, a motorháztetőn is láthatók voltak sérülések. Ja, és a tükör is elszállt persze.
Ekkor ott az árok szélén épp nem is tudtam, kit hívjak fel, dehát ha az ember Alfában ül, akkor nem kell hívni senkit, jön mindenki magától. Ahány Alfa jött arra, vagy szembe (3 db), az mind megállt vagy visszafordult, hogy miben segíthet.
Akkor ismertem meg Norbit. Hát Ő aztán mindent elintézett nekem kb 15 perc alatt. Hívott trailert, elvittük a háza elé, pár nappal később hóesésben sk összerakta, azóta is szeretném meghálálni, de nem könnyű.
Most kicsit csúnyább szegény gép, de igyekszem megszépíteni amint tudom.