Tagok >> B4nshEE >> 145 1.4 twin spark 500 limited >> Blog
- Típus:145 1.4 twin spark 500 limited
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2000
- Színe:Nero
Elsősorban szeretném megszüntetni az alapjárati ingadozást. Ez áll a legfelső lépcsőfokon.
Bal első sárvedő csere (a küszöbnél 1 pontban rohad), nem fogok szórózni stb, legyen ott új sárvédő eredeti gyári + festés.
Lökhárító rácsának visszarakása műanyagossal + festés. Ezt is csak akkor ha úgy van lóvé, h egyben le tudom rendezni mert nem fogom 6x leszedni a lököst, nem kis meló. Hogy miért esett ki a rács? Balfaszságom miatt túl közel álltam parkolásnál a padkához. Sajna 3as golfhoz voltam szokva és nem számoltam vele h biza ez a kocsi nagyon alacsony.
Nos egyelőre ennyi ezek lennének a legfontosabbak, a többi már apróság. Pl: normálisan megcsinálni az ajtóban hangszórókat mert elég gányul tette bele az előző tulaj, tetőantenna (1 seggfej beletörte nekem), hátsó ajtó jel, mert miértne akarná 1 seggfej leszedni... Jah és jobb hátsó prizma mert azt is 1 seggfej le akarta szedni, de beletörte.... Végül 16" felniket rádobni mert állítólag lelopták róla a gyári felniket, nem volt rajta kerékőr.
1
518
Fórum
Friss topicok
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Giulia
- Spider
- Off-os verdák, tapaszta...
- MiTo
- Motorsport
- Alfa történelem, híres ...
- Oldtimer, youngtimer
- Retrovízió - A '70-es, ...