Mutasd

>> Szerviz2008-04-08

Tévedés, hogy a megtett kilométerek alapján kell az olajat cserélni egy autóban. A hőtágulástól, kopástól, évszakok változásától még a legjobb motorfolyadékok tulajdonsága (viszkozitása) is megváltozik, célszerű tehát évente cserélni.

Különösen igaz ez a Twin Spark motor/Selénia Racing kombinációra (a 20K esetében mesterségesen tolták ki a szervízciklust). A balansztengelynél kicsi olajat eresztett a motor, cseréltük a kupakot és az egészet lepasztáztuk.

A kuplung már kemény volt és nagyon fent fogott, megérett a cserére. A szerkezet és a kinyomócsapágy mellett új váltóolaj is került bele (Tutela). Pár száz kilométer megtétele után a tengelykapcsoló azonban elkezdett nyöszörgöni. Kiderült a kinyomócsapágy gyári hibás volt. Szerencsére gariban cserélték.