Tagok >> Baláz$ >> Giulietta 1.4 Multiair Progression >> Blog
- Típus:Giulietta 1.4 Multiair Progression
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2011
- Színe:Szürke
Akár mennyire szép és jó állapotban volt azért csak egy használt autó.
És mivel az előéletéről személyesen nem tudtam meggyőződni ezért inkább úgy láttam helyesnek,hogy biztos ami biztos lecserélem rajta amiket ilyenkor szokás.
2015.05.22.-én olajak és szűrők cseréje Néro M5-ben megtörtént.
Számítottam rá,hogy nem lesz olcsó de mind ezért több mint 60.000-et elkérni számomra érthetetlen volt.Meg szerintem Alfákhoz nem is nagyon értenek.
Mind1,engem többet úgysem látnak.
2015.07.16.-án pont jól megérdemelt szabadságomat töltöttem vidéken és az egyik jeladónak pont az aznapi élményautózásom kellős közepén kellett megadnia magát.
És mivel nálunk vidéken nem nagyon van Olasz autó szerviz ment a vakarózás.
Egyébként a kocsi ment csak a jeladó hibájából kifolyólag rángatózott.
Felhívtam egy pár ismerőst,hogy ki lenne a legalkalmasabb eme hiba elhárítására és a megkérdezettek jelentősebb része egy bizonyos szakira esküdött.
Mit lehet tenni mit nem megpróbálom.
Felhívtam,időpontot egyeztettünk és átnézte volna a beteget.
De nem ért rá,csak a jövő héten amikor is már nekem dolgoznom kéne.
Kénytelen voltam nála hagyni és majd rá néz ha lesz fölös egy-két órája.
Addig elő anyám vasát és azt nyúztam.
Egyébként a srác egy évvel idősebb nálam és mint utóbb kiderült tesóm osztálytársa volt csak ezek szerint többre vitte:)))
A műhelye előtt sorakoztak a pár éves kocsik,úgyhogy ez is egyfajta bizalmat keltett iránta.Műhelyébe belépve ledöbbentem a tisztaságon és fegyelmezettségen.
Most már számomra nem volt kérdés miért őt ajánlották annyian.
Jó szívvel hagytam ott Juliskánkat mert tudtam,hogy jó kezekben van.
Azt mondta legközelebb csak szerdán tud ránézni.
Ennek ellenére már hétfőn hívott,hogy biza a jeladó a hibás és ha már ott volt a gyertyákat is kicseréltettem.
Többre számítottam de ezt megúsztam 45-böl(borravalóval).
Már csak a vezérlés csere maradt hátra.Ha tudom,hogy ennyiből megúszom esküszöm azt is kicseréltetem vele.
De mivel így sem voltam nyugodt a vezérlés miatt bejelentettem a Kelet-pesthez.
Aminek 2015.08.07.-én jött el az idő pontja.
És ha már ott voltam kértem előre normális rendszámtartókeretet mert az,hogy kiállt vagy 5 centit nem is volt túl esztétikus meg ha beakad valahova még a rendszámot is letépheti meg így azért jobban is alszom:)))
Egyébként említettem már,hogy újra volt fényezve?
Ami nem is lenne akkora probléma csak a fényezés végeztével a juliska felirat elkóborolhatott a műhelyben mert a szaki elfelejtette vissza rakni.Na azt is pótoltattam.Ami nem növeli ugyan a teljesítményét de a megjelenésén sokat dob.
Itt számomra inkább az óra díjak voltak magasak ugyanis az majdnem megegyezett a cserélt alkatrészek árával.De korrektek voltak és máskor is oda viszem ha már vinnem kell valahova(és ha nem leszek vidéken:)))
Ez a mutatvány egyébként 90.000-be fájt(borravalóval).
Ami lehetett volna kevesebb is de szerintem nem volt vészes.
És most már megnyugodott az ici-pici lelkecském,hogy mindent megkapott ahoz,hogy nagyon sokáig hűen szolgáljon.