Mutasd

>> Szerviz2010-01-18

Csak a tanulság kedvéért :-) Kiderült mi okozta a második akku halálát nagyon érdekes és tanulságos: Szóval ott kezdődött, hogy az eredeti levegőszűrő direktszűrőre lett cserélve szép fémhuzatú gégecsővel, majd ezután valami oknál fogva egy fordított polaritású akku került a kocsiba. Ez azt eredményezte, hogy a saru hozzáért a csőhöz mely fém borításánál fogva kiváló vezető így az akku letestelt a motorblokkra és a motorháztetőre. Ezzel kinyírt két aksit! A probléma felfedezésében a spirálcellás akku segített, teljesítményénél fogva a zárlat olyan hőmérsékletemelkedéssel járt, hogy csütörtökön - amikor leállítottam az autót otthon - füst szállt föl a motorháztető alól! Nagyon megijedtem és halonnaloltó készülékkel a kezemben közelítettem a motorháztető felé, már a legrosszabbra készültem! Szerencsére „csak” a motorháztető szigetelése füstölgött, lángra szerencsére nem kapott :-)
A problémát egy „connection” akkusaru beszerelése oldotta meg.
Tanulság: minden átalakításnál körültekintően kell eljárni, mert adódhatnak nem várt hatások is!