Mutasd

>> Tuning és extra2019-07-26

Felkerültek az új gumik. A Good Year ment a kukába. Pályázni alkalmatlan volt. Mire bemelegedett a fékem, és megjött az igaz fékhatás, a gumik elmelegedtek.
A tajvani gyártású, Nankang Sportnex NS-2R-t választottam, mert ajánlották. A visszajelzések szerint a Toyo R888 teljesítményét tudja. Amúgy a Yokohama technológiáit használja a Nankang, amire szemtanúm is van, az egyik barátom járt a gyárban.
Az oldalfala nagyon erős és merev, összehasonlítva a szintén XL, tehát erősített Good Yearral, a Nankang oldalfala kézzel összenyomhatalan, míg a korábbi könnyedén összenyomható. A futófelület jóval szélesebb, mint az ugyanilyen méretű, utcai gumiké.
Első utam Pécsre vezetett vele.
Autópályán, és egyéb utcai használatra szerintem kevésbé alkalmas, mert nem igazán jó az egyenes futása. Azt nem mondom, hogy nem lehet együtt élni vele, de sokkal többet kell egyenes úton korrigálni. Persze ezt nem is erre tervezték, hanem kanyarvadászatra.
A mecseki hegyi pályán egyből teszteltem is, és jónak tűnik. Kis melegítés után nagyon jól betapad. Felfelé is élveztem azt autózást, aztán megfordulva, hegyről lefelé nagyon durva tempót tudtam menni.