Mutasd

>> Egyéb2011-11-07

Végre elkezdtem a felújítást.
Az első futóműnél és környékén indítottam a munkálatokat.
Leszereltem a sárvédőket és a teljes futóművet lebontottam a helyéről. Különösebb nehézségek nem adódtak volna, ha valaki nem gányolja az autót. Úgy leültette az autót a néhai akárki, hogy az alsó lengőkar csavarokra a lengőkar felöl nem lehetett dugókulcsot rakni. Sőt biztos ami biztos a hatlapfejből is leköszörült a kedves "tuningoló", mert nem tudta betolni a csavart a helyére, ugyanis elakadt a lengőkarban ami már nem a megfelelő szögben állt. Ráadásul úgy meghúzta ezeket a csavarokat, mintha legalább 22-esek lennének és egy egész toronyházat tartana. Nem vagyok egy gyenge legény, túlzás nélkül mondthatom, hogy 94 kg-nyi izomállat létemre is vért izzadtam, mire meglazítottam őket.
Dobbetét nélkül röptetett a sárban a géppel és még tudnám sorolni a méltatlan bánásmódot és méltatlan "javításokat".