Mutasd

>> Szerviz2012-08-21

Megvettük és elkezdtük rendberakni. 6 hónap alatt a következőket cseréltük:
- A kettős tömegű lendkerék, kuplungszerkezet, tárcsa, és kinyomócsapágy cserével indítottunk. Nem lepett meg a dolog, erre készültünk, ugyanis a kilométeróra állás szerint pont itt volt az ideje annak, hogy széthulljon a lendkerék.
- Motorolaj, váltóolaj és az összes szűrő cseréje-
- Szervoszivattyú felújítás és szervotartály csere. Sajnos előfordul, hogy a tartályból kitörik a terelő gát, és az örvénylés miatt felhabosodik a folyadék. Ezután csak idő kérdése, hogy tönkrevágja a szivattyút.
- Sajnos nem finomkodott a korábbi tulaj a géppel, így az első futóművek nagyjából teljesen le voltak pusztítva. Állítólag ennél a típusnál már nem jellemző a futómű gyengeség. Nos! Cseréltük: bal és jobb alsó lengőkart, bal felső lengőkart, bal-jobb első lengéscsillapítók.
- Új első gumikat is vettünk.
- Teljes vezérlés csere, hosszbordás szíj és ennek feszítői, vízpumpa, hűtőfolyadék.
- A két hátsó motortartót is cseréltük, de még mindig nem olyan a motor mozgása, mint szeretném, ezért további kettő is ki lesz cserélve.