Mutasd

>> Szerviz2016-01-18

A vizsga után elkezdett egyre hangosabban kopogni a futómű, ami alapvetően még nem volt a vészes kategória,de elkezdtem készülni a beavatkozásra. A téligumi cseréné a hátsó féken láttam,hogy megérett a cserére, így a tárcsát betétet megvettem, de az meglehetősen kevés szabadidőmben inkább az Integrale hibáinak javítását helyeztem előtérbe. Így utólag hiba volt, mert egyik nap a rettegett remegés megjelent. Kettős tömegű lendkerék, lelkileg már készülök amióta megvan,de azért nem jött jól. Paulovics Tibi bácsi beszerezte a lendkereket és a kuplung készletet valamint a váltó oldali főtengelyszimmeringet. Kerepesi Jani miután az Integralen mégse kellett hátsó difit cserélni, felszabadult így bevállalta helyette a 156-ot. Szépen el is kezdte, de hamarosan hívott,hogy az kopácsolás a futóműből azonnali beavatkozást kíván mégis az egyik oldalon. Az idő szorított, mert bármennyire álomautó az Integrale, nap mint nap a 17literes fogyi a betonkemény futómű és igen nap mint nap a zaj sem elviselhető, így tűzoltásképpen az bal felső lengőkar cserélve lett. Közben megrendeltem a másik oldalit és az első féket is, szóval a következő szabadnapomon a maradék melót megcsinálom. Jani ahogy szokta totálisan korrekt áron pontosan dolgozott, Tibi bácsinak meg a személyre szabott kedvezményem köszönöm.