Tagok >> LacUS >> 75 America >> Blog
- Típus:75 America
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1988
- Színe:Matt rosso :)
Hát hol is kezdjem? Van vizsga végre az americán, már járatgatom..Hanem mire levizsgázott ...Szépen előkészítettem,hogy kisautóm vizsgára megy, minél kevesebb dologba tudjanak belekötni, visszaraktam a hátsó üléssort, levakartam az amúgy is idegesítő fóliát.Maradt az ülés és az oldalkipuf...No para ez már megér egy kis pluszt.Elindultunk Hadadával, minden fasza, nem melegszik, nem füstöl..Jipiiii! Felszedem a vizsgás csókát, indulás....furán nehéz a kormány....félreállok, és az új szervócső lerobbant a fittingről.....30e volt a két cső újra legyártása....na 2 bilincs 1 lityi olaj irány a vizsgabázis mert nem adjuk fel...ott megint lecsúszott a cső...a viszga bázis ellenőrzést kapott...kocsi egy napot pihent a bázis parkolóban, sebaj addig erős bilincset szerzek,hogy hazáig kibírja majd. Másnap vizsga OK, erős bilincs fel, GO. útközben még a légszűrőből vmi gumi kicsúszott, és megakasztotta a pillangót, így akaratlanul is volt egy nagy padlógázas kanyarom....Ezt 5 perc alatt megoldottam, (faszom az olcsó direktszűrőkbe) Haza érek megállok a kapu előtt, gondolom magamba ez igen jó bilincs, és amint nyitom a motorteret,hogy ellenőrizzem a szemem láttára sutty....Mindegy hazajött...Cső le gyorsba Hidro Press Kft-be el, ott másnapra megcsinálták 11e Ft-ért, amit a Hidrotömlő Bt, nem tudott 15ért...Szóval ezzel cső kicserélve, mehetnek a próbák.Szép lassan elkezdtem próbálgatni a kocsit., állítgatni a programon.Mostanra elmondhatom,hogy a hidegindítás problémája megoldódott, és végre van normális alapjáratom is. Eddig csak 3-4-re indult el, és akkor is gázzal kellett tartani. Most már nincs ilyen :)A másik probléma az volt amire akkor lettem figyelmes amikor Domokos Csabit vittem egy körre, nevezetesen 4 és 5ben 2-3 ezerről padlóval nagyon beszegényedett.Ezt is megoldottam, már majdnem jó, még egy két este és elégedett leszek.
És hogy america mennyire szereti,ha foglalkoznak vele...Hát egyik nap bejöttem a munkahelyemre vele, hogy járassam...Nos, az utolsó 100m-en feltűnt, hogy néha a műszerek mintha nem kapnának áramot...Fura, majd hazafele felrakom a laptopra és nézem....Igen, ez megtörtént, nehézkes indulás után a laptopon elkerekedett szemekkel konstatáltam,hogy noha elindult de a feszültség 10V és csökkent....Fasza.Kocsi megáll sehova tovább...Trailer, haza. Otthon akksi feltölt, járat töltés van, meg generátor csapágy hang....Az egyetlen, ami a motortérben van és nem lett se felújítva se kicserélve.....Hát itt tartunk most.A jövő héten viszem megméretem a kocsi teljesítményét, meg súlyát.Ja, unalmamban kidobáltam minden kárpitot. Úgyhogy nagyon érdekes jövő hét lesz.