Tagok >> remete >> Alfetta GT / GTV / GTV6 GTV 2000 >> Blog
- Típus:Alfetta GT / GTV / GTV6 GTV 2000
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1983
- Színe:Rosso
Mint említettem volt a hátsó fékkör acélcsöve kilukadt és szépen spriccelte kifele a jó kis friss fékolajat. Igen, az acélcső,a mi a kasztni alatt fut hátra, nem a gumi összekötő. Apámmal telefonos konzíliumot ültünk, és mivel így az autó ugye mozgathatatlan (hacsak nem trélerrel) úgy határoztunk, kicseréljük a vezetéket. Hogy mi ebben a lehetetlen? Hogy mindezt a lakótelepen (ahol ugye újabban lakom) terveztük elkövetni. Némi fórunk azért volt egy törött GTV hasonló alkatrészének képében - de csak hasonló, úgyhogy ez plusz kaland volt még. Tanulságok mindenkinek az Alfában:
- a '85 utáni isostatikus rudazat beépítésekor ki kell cserélni a hátsó fékkör vezetékét, mert a nyomvonala rossz, és a híd alatti szakasz el fog törni!
- a '84 előtti autókban hátul van a híd mögött a kasztnira csavarozva a fékerőszabályzó, a későbbieknél (mint a 75-ön is) a főfék munkahenger mellett a motortérben - ezért aztán a vezetékek hossza is más és a motortér csövei is ehhez passzolnak.
- a korai autók ilyen vezetékei csak kipufogó - kardán - hátsóhíd megbontással szerelhetőek, a későbbieknél csak a hidat kell leereszteni - plusz elöl van egy hollandi, hogy az első szakaszt könnyebb legyen befűzni - Luigi és Giovanni végre megette az almamagot, magnifico!
- ez egy koszos meló. Nagyon. Szar körülmények között két tapasztalt szerelőnek 5 óra. Legalább.
Kész van. Holnap ezzel megyek át az országon mégis.