Mutasd

>> Szerviz2016-10-29

A futott kilométer még nem indokolta ,de pár ezer kilométer múlva már biztosan hideg lesz ,nekem meg csak kinti aknám van,ezért inkább megrendeltem Erhardt kollegától a cuccokat. Selenia Wrpe olaj Ufi olajszűrő ,és Cleanfilter légszűrő érkezett.
Most szerencsére semmi nem hátráltatott ,könnyen lejött a haspáncél . Egyetlen érdekesség volt .Mikor Ausztriában műszakizott az autó,a szerelö megjegyezte ,hogy olajszivárgás van a leeresztő csavarnál.Akkor azt hittem félrebeszél ,mert kettővel ezelőtti olajcserekor új csavart vettem . De igaza volt ,tényleg olajos volt alul.Most meghúztam erősebben a csavart,remélem jó lesz.
Sőt,fent is olajos. A vákumszivattyú házátol is szivárog az olaj.
A szelepfedél cserekor Zé-ék itt csak pasztával tömítettek ,mert nem jött meg időre az ide való tömítés. Úgy néz ki,ennyit bírt.Ezt majd orvosolni kell.
Olajcsere után kitisztítottam a Map szenzort. Én ilyet még nem csináltam Geitlingon ,hát volt benne dzsuva rendesen.
Amit még észre vettem ,hogy megint kapott egy kavicsot a bal oldali ködlámpa,jól be is tört. Majd venni kell .
Km óra állasa a cserekor: 221248 km
Előző olajcsere óta megtett km: 11959