Mutasd

>> Egyéb2009-01-25

Mit csinál egy normális ,átlagos ember hétvégén? Például kirándulni megy a családjával ,esetleg rokonlátogatóba ,netalán csak otthon ül és tévézik. Ezzel szemben egy őrült alfás a rozsdás, olajos fekália legmélyén lubickol,mégpedig azáltal ,hogy belefog abba a "mission impossible"-ba ,hogy a szutykos vasból egy motor kinézetü valamit varázsoljon.
Szóval ez a hétvége is elrepült,de nem mondhatnám ,hogy értelmetlen időpocsékolással telt. A szombat a tisztitáshoz szükséges holmik beszerzésével kezdődött. Irány egy nagy áruház ,ahhol minden egyhelyen megtalálható. Igy lett meg 20 percen belül a hidegzsíroldó,a fúrógépbe való drótkorong ,a motormosó ,és a gumikesztyű. Hihetetlen dolog került elő a rozsda ,és az olaj alól. Kiderült ,hogy az 1.5-nek hitt blokk valójában 1.7-es! Elöször azt gondoltam rosszul látok,gyorsan lekaptam a hengerfejet, de a dugattyun is 87-es szám állt .(Ez a furat átmérőt jelzi mm-ben. Az 1.5-ösé 84 mm). Na sebaj gondoltam, a legegyszerübb tuning ugyis a köbcentik növelése. Néhány plusz lóerő még senkinek nem ártott meg!Hát még nekem! Szombat estére már szép volt a blokk ,és a hengerfejek. Vasárnap tovább finomítottam a felületeket,plusz kivettem egy dugattyút,kiváncsi voltam mennyire kopottak a csapágyak a hajtókaron. Még nem vészes ,de ugyis kap ujakat.A henger falak is egész jók ,látszanak a hónolások ,a vállak sem vészesek. Ide is elég lesz az uj gyűrű. Kap egy szolid fényezést is a blokk,hamár homár! Talán jövő héten be is szerzem a cuccokat, és folytatódhat a projekt. Remélem 8-áig össze is jön,mert akkor haza utazom ,vihetném magammal a mocit is .Na de nyugtával dicsérjem a pénztárost! :D