Mutasd

>> Egyéb2014-06-01

A probléma akkor kezdődött mikor a TRW-betéteket házasitottam a Zimmermanne tárcsákkal, nemis volt semmi probléma addig amig a legközelebbi városba el nem jutottam aztán mikor elérsz a körforgalomba és finoman próbálsz megálni akkor mintha egy vonat érkezne ugy sipolt a fék, mindenki néz nekem meg ég a pofám..Bár ugy tudom hogy a 166-nál ez gyakori probléma, vettem bele egy pár brembo betétet próbaként hátha jó lesz...de nem...wááá már ott tartottam hogy visszateszem a kisfékeket a BREMBO-at meg leadom szinesfém gyűjtésbe :D aztán keresgéltem a neten rézpasztát ajánlottak még bár sokan mondták hogy volt aki agyon rezezte a betéteket és azóta is visit a fék...egyefene rendeltem a netről egy 100g-os LIQUI MOLY spéci kékszinű pasztát direkt sipoló fékehez: hőállóság -40+1200 fokig emellet vizálló stb.ugy döntöttem hogy a TRW-betétek mennek vissza mivel már be vannak kopva, a BREMB-ók meg mentek a dobozukba, a lényeg az hogy a betétek szélet és az érintkezési pontokat kell bekenni...ott ahol a dugattyú érintkezik a betéttel, a ferodol réteget nem szabad, mert akkor nem biztos hogy megállunk ...tehát a felső rész + szélek,összerakás utánn próba kör....gyerekek még soha nem volt ilyen csendes a fék..semmi sipolás csak a csendes megállás...ezt a pasztát ajánlani tudom csak mindenkinek :) Végül még annyit hogy van egy szett befuttatásra váró első brembo fékbetétem cikkszám: P 23 078 akit érdekel irjon mailt.