Tagok >> DESQE >> 155 2.0 16V Turbo Q4 >> Blog
- Típus:155 2.0 16V Turbo Q4
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1992
- Színe:Fehér
Hosszú keresgélés és információgyűjtés után megkezdődött Alfi szivének felújítása. Kerepesi Jani elkezdte darabogra szedni a motort. Mivel én nem voltam mindig ott, ezért elég sürűn konzultáltunk telefonon, sajnos nem azért mert a gép motorja jó állapotban van... hanem azért mert bármi ami szét lett szedve utólag kiderült, hogy irdatlanul rosz állapotban van. Szomorúan vettem tudomásul, hogy a gép szervizelése nemcsak annyi lesz, hogy a hajtókarcsapágyakat kicserélik. Mindent szét kellett szedni. Hosszas egyeztetés után Jani meggyőzött, hogy ha már szétszedjük darabokra akkor úgy rakjuk össze, hogy egy tökéletes tuningalap legyen és többet ne kelljen atomjaira bontani. Igy egy 0 km-es motor került a kazánfedél alá. Teljes felújításon esett át minden ami a mocitető alatt van.
Ime egy kisebb lista mik lettek orvosolva:
Alkatrészek: Vezérműtengely (1db -15000), Főtengely alapméretes (1db - 20000), Hajtókar új (4db- 40000), Tömítés garnitúra ( - hengerfejtömítés, 30000), Hengerfej tömítés fém (15000), Szelepkorong (5000), Ékszíj (3db - 7000), Wiseco dugattyúk + száll (4db - 195000), Kipufogó tömítés fém (5000), Vezérműszíj + csapágy (16000), Hátsó vízcső (6000), Olajpumpa (10000), kuplung készlet (50000), Balansz tengely dugó (2000), Első fékbetét bontott (5000), Olajszürő (2000), Turbo olajcső (5000), Hűtőventilátor kapcsoló gomba (2500), Gyertya (4db - 6000), Gyertya kábel készlet (24000),Vízcső és vákumcsövek (2000) Váltóolaj (4Liter - 10000), Motorolaj Selenia Sport 10W-60 (6Liter - 23000), Fagyáló folyadék (3000), Egyéb: Hengefej felújítás (35000), Gépműhely (110000), Munkadíj (100000)
Sajnálatos módon a hengerfejet cserélni kellett volna, nem felújítani, mert elég rossz állapotban volt. De mivel nem volt a piacon ilyen hengerfej és az autó egy jóbarátom esküvőjén volt nászautó, igy ideiglenesen fel lett újítva és ideiglenesen fel lett rakva. A csere majd bejáratás utánra maradt, szóval a 6000km-t ki kellene bírnia, no majd kiderül bírja-e! :)
Sokan gondolhatják, hogy nem lett volna érdemes ennyit foglalkozni vele, de én úgy vagyok vele, hogy ez volt az álmom és így legalább tudom, hogy nyugodt szívvel elindulhatok nagyobb útra anélkül hogy agodnom kelljen. A másik érv, pedig az, hogy én járatom be és ez egy csodás érzés!! :) Majdnem olyan mintha most jött volna ki a gyárból! :)
Akinek esetleg kérdése van, szivesen válaszolok!
Sikeresen fel lett újítva a szive Alfinak. Igaz sok munka lesz még vele, mert bőven van vele tervem!! :) Folyt köv.....
0
526
Fórum
Friss topicok
- Junior (Milano)
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- Coffee - Minden ami kávé
- MiTo
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Virtuális Romeo
- Giulia