Megadta magát a kinyomócsapágyam,így kicseréltem az egész kuplungot.
Az autó kapott egy teljes alváz és üregvédelmet.Még nem rozsdált sehol,de nem is akarom,hogy korrodáljon.Kicseréltem az első lengőkarokat(alsó,felső).Természetesen TRW-ket kapott az autó.Engedett a főtengelyszimering a vezérlés oldalon így a szimering és a vezérlés is ki lett cserélve.(szíj,vízpumpa,görgők)
Felkerült egy hátsó szárny,és leültettem egy APEX rúgószettel(35-40mm) az autót.
Lecseréltem a hátsó lámpákat "lexus" lámpákra.
Ma elvittem az autót műszakira.Minden tökéletes volt.
Lecseréltem az olajat(selenia20k) és a szűrőket(olaj,levegő).160253km
Lecseréltem a régi kopott tárcsákat újakra(Roadhouse 284mm),betéteket(Textar),fékcsöveket(ATE),fékolajat(Alfa Romeo Brake Fluid Super DOT4),és a jobb első felső lengőkart(TRW
Ma felraktam az első lököst,amit kicsit átalakítottam,majd újrafényeztük.Nincs már rajta a négy "lyuk",ami nekem nem tetszett.A lámpákat is kicseréltem fekete "belsős"re.
Lecseréltük az olajat(Selenia 20k for AR),és a direktszűrő is ki lett véve.Vissza ment az eredeti szűrőház egy új szűrővel.145250km.
Tegnap lecseréltük az olajat(Selenia 20k for Alfa Romeo),olajszűrőt,pollenszűrőket,levegőszűrőt.