Mutasd

>> Szerviz2011-12-07

2011.12.05-
Az autó pofátlanul occó volt, sok vizsgával. Ezért is vettem meg, s veszem a nevemre. De sajna azért nem nyertem meg a Lottó 5 öst sem :(
Szóval. 2 nap alatt több, mint 200km-t sikerült is belerakni. Amit láttam észleltem és fontos, csak azokat szeretném megcsinálni (tattni) most. (ügye van még1 ilyen ami épül, + az SW és a Delta is... S a sok -$$$ meg hiányzik még)
A kollégám azt mondta, hogy nem rég lett vezérlés... cserélve. Hiszem, ha látja a szerelő. (igaz nem csattog, nem zörög, nem rángat)
Olajat azért tutti kap. Otthon úgy is van 6L 20K for AR. Természetesen szűrőket is.
Meg első gátlót is kénytelen.
* épp a gumisál volt felemelve, mikor egyszer csak hipp-hopp elfosta magát a BE gátló...
Seggét is csak provizóre huzatom ki. Nem azért mert nincs alkatrészem, hanem mert nincs még értelme. Másik oldalon is van némi pörsenés. Amúgy meg első blikkre eléggé egyben is van a kasztni. (a sok korabeli látott autóhoz képest is) Így viszont szeretném egyben kilakatoltatni majd.
Ezért csak annyira, hogy rendesen csukódjon a csomi fedél. Feltudjak rá szúrni egy (van bordó 146) hátsó lököst, hátsó lámpát.
-Téli gumik fent, futómű (kivéve*), fékek, kormányzás rendben
-a mega randa gyári bőr kormány lecserélése.
-valami zenét kell beleraknom. Tavasszal lesz majd tutti is :)
-itt ott zörgés, műszerfalon izzó kiégés, ablakfűtés javítás.
-hátsó ajtók zárjai csak zárnak,de nem nyitnak...
-itt-ott hiányzó műanyagok... pótlása...
-"Marklar155 rendszám keret, s még pár +matrica ;)
-S némi kipuff kifújás elhárítás.
-S egy mega belső takarítás....