Mutasd

>> Szerviz2013-05-03

Még az ősszel bevolt tervezve, de csak most jutottam vele valamire.
A hűtő leg alsó pontján lévő bilincsel nem boldogultam, így az azon csövön lévő felső bilincset bontottam szét a motorba csatlakozásnál. Szépen kifolyt így is a lötyi, csak lefelé kellett fordítani picit. Feltöltöttem a rendszert a friss fagyállóval és mentem egy próbakört.
A próbakör alatt felkúszott a hőmérséklet 12O fokig, venti nem kapcsolt, na gondoltam faszányos. Rögtön elakadásjelzőt nyomtam ás leálltam az út szélére. Motorháztető fel és látom, hogy a tartálya jóformán üres. Levettem akupakját és nagy szisszegések közepette feltöltődött valamennyire. Újra gyujtottam és menet közben gyorsan visszahűlt 9O fokra. Hazaérve ismét szintet ellenőriztem és töltöttem utánna picit. Elmentem a második próbakörre, amin ugyanígy jártam. Na mondom fasza, valamit elbarmoltam. Most rutinosabb voltam, vittem magammal pót fagyállót. Ismét sziszegve nyitottam ki a tartályt és picit utánnatöltve mentem tovább, vissza is hűlt 9O fokra és onnantól akárhogy léptem oda neki, nem mozdult a mutató se le se fel. Tovább aggasztott, hogy nem működik a venti elől.
Klímát belőttem és akkor egyből elkezdett pörögni a venti is, de tudtam, hogy ez így is a normális. Szóval a venti okés...akkor mifakk ment el? Meg miért?? Elgurultam egy autószerelőhöz és mikor odaértem nem oltottam el a kocsit, had menjen, melegedjen. Pár percet dumáltunk (épp szerelt valamit), majd felnyitva a motorháztetőt, látom, hogy pörög a venti ezerrel. Mondja a fickó, hogy nem levegőzött ki rendesen a rendszer és a szenzorja nem kapott a vízből, ezért volt az, ami. Naszóval megnyugodtam, jöhet a nyár! Klíma is dolgozik...
km állás: 121.481