Tagok >> Helikon >> 155 1.8 Twin Spark >> Blog
- Típus:155 1.8 Twin Spark
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1993
- Színe:zöld
Április 9-én vettem. Szerbiában, pontosabban Rumán. Belekerült egy halom pénzembe mire átirattam a nevemre, meg kapott egy szabadkai táblát, aztán meg 630 eurómba a gázbeépítés. Ez volt az első hibám vele, mert nagyon vacakol azóta, hogy gázos. Zavoli rendszer van benne 2000-3000 fordulat között rángat, benzinen repül mint állat. Amolyan kis rakéta amikor nem a gázzal vacakolok, de természetesen nekem is van zsebem és kénytelen leszek kinlódni vele. Akit érdekel a gázbeépítés Szerbiában annak meg tudom mondani hova NE menjen beépíttetni. Annyira gyönyörűen beállították, hogy a rángatás mellett még majd 10 litert fogyaszt 100-on. Volt már vele néhány apróbb gondom kezdődött a gumik cseréjével a felnik egyenesítésével, az nem került olyan nagyon sokba. Volt már gyertyacsere, az mindjárt megvétel után. A hátsó kupuffogódob tartó leszakadt, csak a gumi, két rágógumi árából megvolt. Gázon kezdetektől vacakul megy a mesterem átfurta közelebb a befecskendezőket mindjárt megjavult, visszamentem a gázoshoz, hogy beállítsa és a barom azt mondja "ja igen oda kellett volna beépíteni, mert ahová mi raktuk az messze volt", állított rajta valamit és kerek egy napig jól ment. Aztán elkezdett köhögni benzinen is. Mint kiderült a benzinpumpa beszívott valami koszt, szűrőcsere, majd befecskendezők tisztíttatása és most benzinen megint gyönyörűen megy. Gázon meg rángat. Majd amikor ismét Szabadkán leszek állítunk rajta, remélem egyszer s mindenkoora megoldódik. Ja és amikor megvettem ferdén átt a korménykerék, elvittem futómű optikára, állítottak valamit rajta, a kis képernyőn minden gyönyörűen a zöld mezőben volt amikor elhoztam a szervizből, de valahogy most mintha nem futna szépen és a kormánykerék se áll teljesen egyenesben továbbra sem. Ide is mehetek vissza. Hát nálunk már mindenki fuser?? Ennyi volt eddig. Én korábban francia autót hajtottam. Meg kell szoknom, hogy ez nagyon kemény. Most utaztam vele először hosszabb útra, előbb Szabadka-Keszthely, aztán Lendva.A gáz miatt nem volt egy élvezetes út, mert nem megy simán, de nagyon szeretem vezetni. Öten mentünk vele, van ereje - még így is - nem egy Renault Espace - mert azom volt előtte - de így is elfértünk. A csomagtartója is tágas. Ha kicsit kisüt a nap, marha melegem lesz benn, meg érzem a gázszagot is nyitott ablaknál. A hülye kipufoggó vég miatt olyan hangja van mint egy Polonez-nek. De szeretem. Jó döntés volt...csak a rohadt gázüzem...