Tagok >> kond1 >> 155 2.0 Twin Spark 8V >> Blog
- Típus:155 2.0 Twin Spark 8V
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1993
 - Színe:Bordó
 
Eljött hát a nagy nap. Megjött a balos féltengely egy hónap várakozás után Olaszból, így az utolsó alkatrész is megvan és mehetek a szerelőhöz.
Csere. Hátsó dob, olaj és olajszűrő cserélve. Kértem a szakit hogy nézzen utána egy-két bosszantó hibának és sajna talált további cserére váró alkatrészeket. Gyertyák elhasználódtak, a gyújtás kábelek oxidosak, nem csoda hogy rángatott főleg 1-2-3-ban. Ezen felül a féltengely cseréjekor kiderült hogy csapágy is kelleni fog. 
Újabb kör az autó alkatrészesnél. Gyorsan meglett minden, három napra rá kellett visszavinnem a szerelőhöz a vasat. Előtte egy nappal újabb probléma jelentkezett. Indításkor iszonyú ronda reszelő hangra lettem figyelmes. Leállítom, újraindítom és megint... Az önindítóm utolsó előtti lehelete volt. Másnap még a lábán elvittem a szakihoz, ő pedig délelőtt kikapta, felújította és visszarakta. Ez után biztos jól az emlékezetébe véste az arcom, minek után négy órát szopott a ki és berakással, de megoldotta.
Este felé kész lett a vas. Első benyomás pozitív. Pöccre indul. Csendes a futómű, már nem kopog és kicsit könnyebben irányítható. Nem rángat, finomabban jár és egyenletesebb a hangja az új hátsó dobbal.
A nyaralás alatt mentem vele úgy 400km-t és érezhetően jobb lett. Bár még vannak tennivalók, egyenlőre nagyot javult a vas. Remélem lesz még jobb is. Folytatás a közeljövőben.






1
384
Fórum
Friss topicok
- Giulia
 - Stelvio
 - Coffee - Minden ami kávé
 - Ugyanaz kicsiben
 - Együnk-igyunk, amíg teh...
 - 159
 - Oldtimer, youngtimer
 - 155
 - Forma-1
 - Filmek
 
Tagok
Új tagjaink
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05
 
