Mutasd

>> Esemény2011-12-18

A történet úgy kezdődött, hogy csütörtökön egy pécsi kávézóban irigykedve hallgattam egy barátom, hogy másnap pénteken megy Budapestre, és hogy mennyire izgatott tőle.
Erre én: Oké, akkor én is megyek, ott majd találkozunk. :) Hívtam magammal még pár barátot, mégse egyedül kelljen utaznom.
Pénteken délelőtt még beültünk kávézni a törzshelyünkre, aztán el is indultunk. Nem éreztem semmi problémát, gondot, Lysa rendesen viselkedett. Tette a dolgát. Egészen Szekszárd utánig, amikor is előzés közben megmakacsolta magát, (vagy félrenyelt- :) nem tudom) és a motor, mint olyan megszűnt repíteni minket a főváros felé. Szervó nélkül lekevertem valahogy a padkára, még szerencse, hogy nyílegyenes szakaszon voltunk. Első gondolatom az volt, hogy b@szki a vezérműszíj. Heves szívverések között bekukucskáltam a motortérbe... Nem, nem az. Hála az égnek. Na de akkor WTF? Második, vagy harmadik próbálkozásra be is indult, szerencsére. Konzultálva a többiekkel úgy döntöttünk, hogy nem folytatjuk utazásunk. Hazafelé vettük az irányt, csak lightosan, nagy bánatomra. Elég rossz érzés volt, hogy mindenki leelőzött, de nem akartam neki tolni. Jelzett, hogy nincs jól a Drágám! :)
Aztán elgurult a gyógyszerem, én is előzni kezdtem. Nem kellett volna, ugyanis megint megállt. Többet hazáig nem is előztem :(
Szerencsésen hazahozott minket. Vezműszíj után, a lehetséges bajforrás listán az eltömődött üzemanyag szűrő/rendszer következett. Kicsréltem, bízva abban, hogy most a tuti. Az új szűrővel be sem indult. Következő gyanús elem a listán az üz.a. szivattyú (vagy annak a mikroszűrője) vagy a rajta található nyomásszabályzó szelep. Mindezeket szétkaptam, megtisztogattam, majd összeraktam. Próba következett. Beröffent, végre. Csak fura hanja van, ingadozik az alapjárat (gondolom én). A munka közben még meg is sebeztem magam összevéreztem a motort. Életemet és véremet az Alfáért!