Tagok >> Pisti155 >> 155 1.8 ts >> Blog
- Típus:155 1.8 ts
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1996
- Színe:kék metál
Kicsit elhanyagoltam a bolg írást, de majd szépen lassan bepótólom. kípróbáltam etanollal a kocsimat. Előszőr csak 20-30% etanollal és tökéletesen ment semmi külömbséget nem éreztem, sem hidegen sem melegen. Aztán kipróbáltam 70% etanol és 30% benzinnel. Reggel korán inditva ( Kb 15fok) indul és szépen megy alapjáraton is, de mikor elindultam egy nagyon picit elkezdett rángatni és ezt kb a 3. sebességig kapcsolva csinálta aztán teljesen abba is maradt. Úgy gondoltam ha csak ilyen lesz akkor ez igy fasza és havonta közel 10-12 ezret sporolhatok vele. 70-30 arányban használtam úgy 2 hónapig mind városban mind hosszú távon (Győr Zalaegreszeg, Siófok) és a fogyasztása klimával Győrben 8.5l hosszabb úton pedig 7.8 teletankal többször ellenőrizve. Aztán egyik reggel megyek a munkába és Győr kellős közepén egyszer csak leált a motor és többet nem indult el. Még szerencse hogy nem egyedül járok kocsival dolgozni igy a kollégáim segítségével letóltuk az útról és az egyikük kocsiával mentünk tovább. Délután gyorsan neki lódultam és elkeztem keresgélni miért nem indul a kocsi és kiderült hogy a benzinpunpa nem indult el. Az erősítő tápjáról huztam neki áramot hátha csak szakadás van valahol a vezetékben, és el is indult az ac, de olyan szar hangja volt, hogy az utca másik felén is hallani lehetett, de nem érdekelt csak birjonki durván 1km távot hogy hazavigyem. Beugrottam és elindultam a kocsival ment is káb 1.5 métert aztán többet nem is indult el. Kicseréltem bontott ac-ra 13000ft és tökéletesen jó azóta is. A bontóban monták hogy az etanol a régi benzinpunpákat megöli mert a gumitömítései nem birják az E85 öt. Nem tudom mennyire igaz ez, és lehet hogy csak a véletlen műve volt ez az egész, a lényeg hogy megszivatott rendesen.