Tagok >> Pisti155 >> 155 1.8 ts >> Blog
- Típus:155 1.8 ts
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1996
- Színe:kék metál
Szinte csak pár honapja van nálam a kocsi és már kezdődnek a bajok. A vizhőfok mutató 90fok alá nem akar lemenni a városban pedig már 33 fok melegben full fűtéssel közlekerdetem ( Fáztam :) ) mert az haggyán, hogy ment a hűtőventilátor folyamatosan de a vizhőfoka csak felfelé ment és 100-at már érte a mutató mindig, klimával meg aztán nem is lehetett használni a városban mert szerintem meg is főzetem volna vele a gépet a 100-at simán túl is lépte egyszer. Első dolgom mindjárt a termosztát ellenőrzése volt.. Reggel beindítottam a vasat és hagytam melegedni, 90foknál a mutató és a hűtő felöli cső még hideg, 100 fok elött egy picivel már a hűtőventilátor az bekapcsolt de a hűtő még mindig hidegvolt, és ugy 100fokon mutató szerint engette át csak a vizet. Biciklire pattantam és elmentem az autósboltba megkérdezni mibe is fog kerülni a termosztát. Durván 14000 ft lesz tömittésel együtt. Hát a hónap végére való tekintettel ez igy elmaradt, igy maradt a bontott amit egy haver adott, hogy tökéletes és még fizetnem sem kell érte. Megörültem de mivel othon volt a termosztát én meg Győrben (160km)ezért hogy haza tudjak menni vele, leszedtem és kivettem a belsejét és csak az üres házat raktam vissza. Tökéletes is lett 30fokban a vizhőfok klimával a városban max 90 fok volt, viszont országúton meg csak 70fok. Haza mentem kicseréltem a kapott termosztátra és mindjárt el is követtem egy hibát. A jeladót benne hagytam mert úgy gondoltam hogy jó. Mielött felraktam beleraktam forró vizbe, hogy működik-e, nyitott és zárt is rendesen. Nagy mosoj a képemen össze is rakatam a kocsit indítom és várom hogy melegedjen. 80-90 fok között már ki is nyitott faszán üzemelt, de nem álítottam le a kocsit mert telefonáltam és megfeletkeztem róra, kb 5-10percet ment mikor ránézem. Folyt a viz belőle mint a barom mert nem raktam vissza kiegyenlítő tartályra a kupakot, és ez is lett a szerencsém mert már vagy hengerfejes vagy valameik hűtőmet szét nyomta volna. Néztem a vizhőfok mutatót 120fok felett volt és a ventilátor nem kapcsolt be. A jeladót nem cseréltem ki ami benne volt mert aztmonták hogy jó, végülis lehet hogy jó volt, csak a termosztát 164 -é volt és más benne a jeladó száma, ezáltal gondolom a hőértéke is. Kicseréltem az egyémre és fasza lett, KB 1 hétig aztán kezte előről, persze megint fizu előtt igy vissza került rá a kibelezett. Aztán vettem egy alkatrész kocsit, és azét is megpróbáltam, termostát cserében már verhetetlen vagyok, nem kellet 10 perc hozzá. Mivel az alkatrész autót a lábán vittem haza ezért biztosan jó volt rajta a termosztát mert megnéztem mielött levettem mentem vele felmelegítettem müködött rendesen. Átraktam már az időt is mértem csere közben 8perc és már indítható is volta gép. Fasza is lett jó is volt egy ideig de ez meg nem későn hanem korán nyitott így mikor bejöttek az első hidegek 60fok fölé nem ment a viz, és itt meguntam és vettem egy újat ami tökéletsen jó és remélem ezzel fog elrohadni.