Tagok >> Pisti155 >> 155 1.8 ts >> Blog
- Típus:155 1.8 ts
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1996
- Színe:kék metál
Reggel indulnék munkába de, nem idult elsőre a vas, sőt másodikra sem. Harmadikra nagynehezen de akkor is 5-600 as fordulaton köhögve prüszköleve ment, és a kontrol lámpa is világított. Leálítottam és ujra indítottam, szépen lassan kezdett magához térni és mintha mi sem történt volna helyre ált szépen. Elmentem vele dolgozni, nem volt semmi gondja. Délután beülök inditom, pöcce indul és jár szépen, de egy nagyon halk kis sipolást lehetett hallani, kérdeztem a kollégáimat is, hogy halják-e, de ők nem hallottak semmit. Haza értem vele hagytam járni alapjáraton, és halottam megint azt a kis halk sipolást a motortérből. Kinyitottam a géptetőt és fületem honnan jön a hang, meg is lett a légtömegmérő és a szívosor közt lévő gumicső amit már egyszer javítottam elengedte a ragasztás és farsot szívott de csak minimálisan, nem is ez volta baja. Hanem a hangforrás felfedezése közben benzin szagot éreztem és kerestem honnan jön, meg is lett. Természetesen honnan másonnafolyhat a benzin egy olasz autóból? Pontosan a generátor felett lévő benzinvisszafólyó ág gumi csöve alól, bele egyenesen a generátor házba, és csak a kurva nagy szerencsének köszönhetem meg a jó fülemnek hogy meghallottam a sipolást, mert külömben mostanra márcsak emléklenne és egy ujabb statisztikai adat ez az Alfa is. Indulni meg azért nem indult reggel mert 2 hétig elsem indítottam igy ahol a benzin szivárgott ott szép lassan vette a levegőt a rendszerbe ezáltal teljesen lelevegősődőtt az üzemanyagrendszer. vettem félméter benzincsövet meg bilincseket és orvosoltam a problémát