Mutasd

>> Esemény2013-10-05

Folytatom a beszámolóm!

Ma 2013.10.05-ét írunk. Tegnap elkezdték a szekér szétbontását.
Ma tudtam eljutni a szerelőmhöz, hogy megnézzem miként alakulnak a dolgok.

Szőnyűség és borzalom fogadott!
Kiszerelték a hibás alkatrészeket, de ne higgyétek, hogy egyben.
A vezetőgörgő három részben, a vízpumpa két részben került ki a gépből. Lásd a képet.
A vízpumpa tengelye fényes, a járókerék illeszkedő felülete belül fényes, vagyis elforgott, mégis a pumpa vezérműszíj felőli oldalon a kerék két helyen volt oly mértékben elszíneződve, hogy az már a vas futtatási színét nézve is eléri a 300 C fokot.
Maga a pumpa tengelye megszorulva, kézzel még nagy erővel sem lehet megmozdítani, mégis a tengely oldalirányban kotyog kb. 3mm-t.

A vezetőgörgő három részben. Külön a belseje, a külső futófelülete, és a görgők szabadon, a kosár meg felismerhetetlen állapotban. lásd a képet.

Sajnos van elképzelésem az események kialakulásáról, biztos mind a két alkatrész tönkremenetele egymással szerintem összefüggésben van.

Egy ami igen derekasan ellátta a feladatát és nem ment tönkre, ezért a vezérlésem nem ugrott át, a feszítőgörgő!
Alapjaiban véve nagy szerencsém volt, hiszen jelenleg úgy néz ki a dolog, hogy megúsztam a szelepek össze kuszálását.

Most viszont, hogy ilyen kényszer l3eálláson vagyok túl, szeretnék minden olyan hibát kijavítani ami lehetséges.
Így sort kerítünk egy kuplung cserére, 4 lengéscsillapító cserére, két új rugót cserélünk elöl, mert a hasmagasság csak szerény 8 cm volt, a futóműhöz tartozó szilentek, gömbfejek cseréje elöl hátul, hátsóhíd szilentezés, g szemek felújítása.
Gumikat kellene még szerezni, mert igen kopottak, és sajna a téli sem különb ami lassan aktuális lesz a felszerelése.
Ne kérdezze senki , hogy mibe kerül, mert nem tudom előre megmondani.

Sokba.


Üdv.

Föci papa