Mutasd

>> Szerviz2012-09-20

Mióta megvan a szépség a műszerfal karácsonyfaként funkciónál, ám az izzók szépen lassan elkezdtek kiégni, azaz javultak meg a dolgok áldásos tevékenységemnek köszönhetően. A középső részen is akadtak piros díszítőelemek mikor megvettem nevezetesen egy rossz olajgomba, de az gyorsan cserélve lett nah és persze az izzócsere elengedhetetlen vissazjelzője, ahogy hozzámkerült másnap 7 izzót cseréltem ki benne, mert semmi nem volt jó, azóta még nem kellett pedig most tartok a 13 ezredik kilóméternél, lassan jöhet a 2. olajcsere. Nah szóval még maradt a fordulatszámjelzőnél lévő szinte összes lámpa :) a motorhibakód a gyújtáskimaradással végül orvoslva lett összesen egy csöpp érintkezési baki volt, de a hibakód nem lett kiütetve belőle mert olyan szép sárga meg hát az abs és a fékhiba visszajelző is égett szóval minek. Ma délután elborult az elmém, márpedig akkor is rendbeteszem az abs csatlakozóját merthogy a hiba megvolt de a lustaság nagy úr meg hát jobbára dolgozok. Nah de a hiba a következő volt az egyik lábacska konkrétan megsemmisült szóval előkaptam a pillanatforrasztó lézerkardomat és lesz ami lesz alapon odasuhintottam vele és a siker nem maradt el, végre minden tökéletesen működik és gyorsan elszaladtam haversráchoz a motorhibakódot is kivégeztük rituális italfogyasztás keretein belül. Viszont a vezetőoldali lufi csatija még mindig hátra van, de azta piros lámpát megtartom dísznek. Csak hogy más baj ne legyené. És szaladok egy falaphoz kopogni.