Tagok >> krisz.v >> 156 2.5 V6 24v >> Blog
- Típus:156 2.5 V6 24v
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1999
- Színe:Cosmic Blue Metallic
Pár hónapja jelentkezett először meleg motornál kisebb torpanás az alsóbb fordulatszám tartományban, ami azóta csak romlott. Mostanában már egyre erősebb torpanások voltak üzemmeleg motornál, nagyon gyenge volt 5000 alatt, de fölötte sem volt túl meggyőző. Az alapjáratot nem gondoltam igazán rossznak, de utólag rájöttem, hogy nem volt hibátlan az sem. ECU Scan-el kiolvastam terhelés alatt a légtömeg adatokat és azt vettem észre, hogy az olvasott légtömeg nincs szinkronban a légtömegmérőből érkező feszültséggel. Volt, hogy a feszültség esett 0,1V-ot, a kijelzett légtömeg meg 100kg/h!!-t ment közben felfelé, mindezt 0,6 másodperc alatt egy padlógázas gyorsításnál. Nem is csodálkoztam, hogy nem tudja az ECU, mit kéne ezzel kezdenie.:) A gyári adatokhoz hasonlítva sem voltak jók az eredmények. Ezek után bátran rendeltem meg az új LMM-et és ezzel együtt a légszűrőt is cseréltem. Ezek után ECU és TPS reset következett. Először pár másodpercig keresgélte az alapjáratot, de végül szépen beállt. Az első induláskor miután 1, 2-ben lenyomtam a gázpedált, nyugtáztam, hogy a hiba megoldódott, megvan a teljes ménes. Egész kis gázra is ugrik és húz már alulról is!