Mutasd

>> Szerviz2016-04-22

Tehát műszaki után irány Pusztaszabolcs, nyilván nem fogom így hagyni.
Béla Kicserélte a hátsó kerékcsapágyakat (mondtam én, hogy búg), az első futóművet is szétkapta... na itt aztán voltak dolgok.... a másik oldali rugó is el volt törve, a maradék három rugótányér is csere, valamint a felső toronycsapágyak is cserélve lettek.
A váltó is recsegett az új kuplung szett ezen nem segített, tehát szinkrongyűrű csere gyakorlatilag minden fokozatnál. Természetesen az új tárcsát is meg kellett ferodolztatni 1000 km alatt elkopott, valamint a lendkereket is fel kellett szabályoztatni.
Az egészben csak azt nem értem, hogy egy neves német B betüvel kezdődő autóipari mammut cég szervízhálozatának tagja, hogy képes ilyen szar munkát csinálni ráadásul még jó drágán is.

Szóval alakul a jószág, ha minden jól megy még két küszöbcsere, meg a weberekben pillangó szelep felújítás és szinte minden ok lesz.

Hogy mennyit költöttem rá eddig? Már az autó ára 2x elment javításra.