Tagok >> atosz069 >> 156 2.4 JTD >> Blog
- Típus:156 2.4 JTD
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2001
- Színe:fekete
Az autónak az eleje kopogott nagyon régóta, először ugye a lengőkarszilentekre gondoltam, kis is cseréltem őket de a kopogás továbbra is megmaradt bár tompult egy kicsit, így jutottunk el a stabilizátor szilent cseréjéig. ma végre megtörtént, és ha már ott voltunk akkor kicseréltük a 2 hátsót is mert abból is a jobb oldali már erősen lógott, úgyhogy most szerintem a futóművem már rendbevan, :)
A váltókar oldal irányba nehezen mozgott és nem ugrott vissza soha közép állába(3-4 sor) amikor mondjuk kivette az ember az 1-2 es sorból. úgy döntöttem kiszedem az egész kulisszát és mindenhol bezsírozok és megjáratok mindent hogy biztos megjavuljon. Szerencsére itt is sikerrel jártam. a váltó tetején az oldal irányú mozgásért felelős "szerkezet" volt berohadva,és nem tudta a rugója visszatolni középállásba a szerkezetet :)
Volt még egy probléma amit most vettem észre hogy levettem a bölcsőt.
A lengőkarom első szilentjébe gyorsításnál beleért a féltengely, és ez ilyen nyöszögő szíjcsúszásra emlékeztető hangot adott.(valószínűleg ez adta..) A hátsó motortartó bakom kicsit lejjebb engedi a motort a kelleténél és eléggé el is van már puhulva, így a motor gyorsításkor nagyot tudott mozdulni és ezért értek össze a dolgok. Leköszörültem a szilent fém részéből, és a bakot kicsit "kimerevítettem" hogy ne tudjon akkorát mozdulni. remélem megszűnik a hangjelenség. :)