Mutasd

>> Egyéb2018-04-05

1.
A szervízmúlt.
A Kelet Pestnél nagy nehezen lekérdezték nekem a szervízmúltját. Kiderült, h 2009/10Ben volt 54.000 a kocsiban. Ez alapján teljesen valós a km állásom. Magyarországra 2014ben érkezett 146.000el, tehát az első 3 évben futott. 54.000 et az utána lévő 5 évben 92.000et, a Magyarországi futást, pedig már korábban lekértem és fel is töltöttem ide... Nagyon megnyugodtam, h igaza volt Szamosiéknak és tényleg nem volt tekerve az óra...

2. Szívósor.
Ha az embernek és a kocsijának semmi baja, akkor mit csinál az ember keres valamit amire költhet....
A szívósor semmilyen hibát nem ad nem fúj ki, rendesen nyit, nem esett le egy lapátka sem, viszont félek ettől az opciótól, ezért kitaláltam, h leszedjük és megnézzük és ha már leszedjük cseréljük is, lehetőleg gyárira... Itt kezdődtek a gondok, alvázszám alapján a fém piersburg szívósort írja a bárdi, a Fiat eper, de még a Kelet Pesti márkaszervízben is sőt Erhardt is ez találták hozzá, csakhogy ezen magnetti marelli van a műanyag... Trencsikék találtak ilyet 150.000 ért.. Kedvezményesen. Teli ára swag 214.000 magnetti marelli 254.000....A fém piersburg 63.000.... ( nem tudom mot tud a műanyag h 4x annyiba kerül... ) Lementem Gödöllőre egy szívósor specialistához vettem tőle egyet aminek a lapátkáit kiszedte és ledugózta.... (ő is azt mondta, h ez ritkább mint a piersburg, ő eddig 254 piersburgot ujjított fel ilyen magnettiből eddig 3 járt nála) Így ez a megoldás vár a kocsira...
Egyébként az Alfa Fiat kelet pestet senkinek sem ajánlom, azon kívül hogy lekezelőek még hülyék is......
Azt mondta a nagy okos munkafelvevő, h biztos motort cseréltek a kocsimban azért nem a fém szívósor van rajta, mert ezt nem gyártották azzal.... :) hát mondom kurva jó