Mutasd

>> Szerviz2018-06-04

Múlt héten csütörtökön párommal nekiindultunk Visegrádnak megnézni a várat, meg csúszni egyet a bobon. A 11ezen baleset volt ezért be kellett mennünk Szentendre "szegénynegyedébe" fel a dombra... A bob után felmentünk a várhoz leparkoltam. Indulás után a parkolóban 1es alapjáraton gurulunk ki a parkolóból amikor egy durranást hallottunk. Megálltam mondom asszonynak biztos rámentem egy öngyújtóra. Visszatolatok ránézek mi volt... Hát a kocsi meg sem akar mozdulni... Kiszálltam a kocsi mögött olajnak hitt zsírtócsa... Mondom zsír.. Alánéztem és azt láttam ami a képeken van... Hazavontattuk... Erhardtól beszereztem az új SKF féltengőt és nekiáltam kicserélni. Sajnos nem tudtam felálni aknára mert az emelkedőn van... Mivel az előző tengő a külső harangban tört el a levétele nem kos cumi volt. Először is a csavar a kerékagyban rá volt verve a féltengőre érthető okokból ugyan de a levételt nem egyszerűsítette meg, illetve miután leflexeltem azt a részét a csavarnak és a tengőnek rá kellett jöjjek, h az anya nem sz@rt még ma... 36OS csőkulcsal és a nagyobbik yatoval nekiáltam semmi a yatora rátettem egy kétméteres!!! csövet erőkarnak semmi... Na mondom ennek a fele sem tréfa... Elővettem egy acélfúró készletet és nekiáltam elfúrni az anyát... Ezzel a megoldással lemászott a helyéről. Ha már ott jártam körbenéztem és cseréltem a kormány gömbfejet felső lengőt illetve a stabkart is. A féltengő behelyezése így nem volt már komolyabb tétel illetve összeszerelés végén én is gondosan rávertem az anyát a tengő végére le ne akarjon mászni nekem...
14én lemegyek a szerelőmhöz azért megmutatom neki a törött tengőt amin egyébként újszerű volt a gumiharang valószínűleg azt cserélte az előző tulaja miután gondolom az eredeti rajta elfáradt, viszont sokalta az új tengő árát...