Tagok >> szabi.r10 >> 156 SW TI 1.9 16V JTD M-jet >> Blog
- Típus:156 SW TI 1.9 16V JTD M-jet
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2003
- Színe:Nero Metal
Most lett nagykorú az autóm szeptemberben, és sajnos nem sajnos előjöttek a szokásos rozsdásodási problémák.
2 és fél éve volt már küszöb cserélve, de az akkori lakatolást nem nevezném profi munkának, sőt, nagyobb kárt okoztak vele, mint hasznot, a tanulópénzt megfizettem vele.
Aztán tavaly a hátulja és a hátsó sárvédőívek lettek javítva, akkor találtam korrekt, munkájára igényes lakatost. Akkor felvilágosított, hogy gondolkodjak el az autó sorsán, mert megeszi a rozsda az alját.
Én az autó megmentése mellett döntöttem, kerül amibe kerül, mert egy a szívemhez nőtt, 2 műszakilag 18 éves kora ellenére kifogástalan állapotban van.
A padlólemez nagy részét cserélnie kellett, a merevítési pontok a küszöbnél szakszerűen javítva lettek, új küszöb került fel rá.
A 2 első sárvédőív alja szétrohadt, így a sárvédők javítóívvel lettek javítva.
A mostani lakatosom, jó párszor elszidta az előző "szakit", aki feltette a küszöböt, hogy eltörné a kezét....
A küszöböket üregvédelemmel ellátta, az alja kapott egy alvázvédelmet.
A padlólemez belül a javítás után, le lett kezelve, majd festve.
Már most kivagyok, hogy vissza kell pakolnom az autó belsejét, mivel elég volt kiszednem. A javítás alatt a régi szövetülésem van csak bent azt autóban, a TI ülésgarnitúra bent pihen a garázsban.
A lakatolás végén az ABSből lejövő fém fékcsövem eltörött, fék nélkül került tovább az autó a festőhöz.
Folyt köv kb bő 2 hét múlva, mikor a festőtől átkerül a szerelőmhöz az autó fék javításra, illetve a küszöb spoilerek felrakására.